Argh.... dagplejen!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

frk Jensen

AnjaM skriver:

Jeg er nu heller ikke helt sikker på, at hun har PLIGT til at smøre din dreng.. ligesom, at dp heller ikke har pligt til at give børnene medicin.. når det så er sagt, så er jeg sikker på, at Sofie's dp ville gøre det uden så meget som at blinke..

Hvis du kan, så ville jeg ringe til lægen og få det på skrift, at han skal smøres hver eneste gang.. måske det kunne hjælpe..??

Jeg ved ikke.. jeg synes det lyder som om, at i er kommet rigtig skævt af hinanden, og der måske misforståes og misfortolkes en del..?? Beklager, hvis jeg tager helt fejl..

Jeg forstår ikke helt det med, at han sover inde...?? Har hun senge til dem indenfor, eller står de i en garage eller lignende...??

Ang, det med tøjet - det ville jeg hoppe op og falde ned på.. lige for tiden er det bare SÅ svært at vurdere om morgenen hvad de skal have på senere.. Så Sofie har ikke mindre end fire forskellige trøjer/jakker med, så dp kan give hende noget på der passer til vejret..

Men held og lykke med det hele.. jeg håber det løser sig..

Anja..

Jeg har på skrift fra lægen at han SKAL smørres da han har børneeksem i sværd grad.

det er ikke kun en gang vi er gået skævt af hinanden, det er hele tiden nu.. Så er der det galt og så er der det... ARGH altså. Så har han ikke de rigtige futter med, så har han kolde fødder... så giv ham dog ekstra sokker på som ligger i tasken... Det er bare små bagateller som gør at jeg ikke føler marcus trives...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

frk Jensen

Christinahr skriver:

Det lyder for mig som om det hele bare er gået i hårdknude. Lige den med besøg af bekendte/familie mm ville jeg ikke have noget problem med, ligesom resten af familien og vil kunne være der. Jeg tror du har set dig sur på hende og håber du går anderledes ind til den nye.

Hvis du har lægeerklæring - og ikke bare efter lægens anvisning - tror jeg faktisk også hun skal smøre ham, ligesom f.eks. et astma barn eller et barn med høfeber vil skulle have medicin.

min dp mor er en kvinde godt oppe i alderen og har ikke børn der bor hjemme. datteren og barnebarnet er der ofte.. og føler lidt at det tager fokus fra hendes job.

Anmeld

15. april 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
BetinaMørk skriver:

Jeg har på skrift fra lægen at han SKAL smørres da han har børneeksem i sværd grad.

det er ikke kun en gang vi er gået skævt af hinanden, det er hele tiden nu.. Så er der det galt og så er der det... ARGH altså. Så har han ikke de rigtige futter med, så har han kolde fødder... så giv ham dog ekstra sokker på som ligger i tasken... Det er bare små bagateller som gør at jeg ikke føler marcus trives...

Når du har det på skrift, så er der nok heller ikke så meget at rafle om.. så skal han smøres..

Jeg kunne godt fornemme, at i har haft flere sammenstød.. det er da bare ikke rart..

Jeg håber, at mødet må føre noget godt med sig - ellers ville jeg nok skifte.. det er jo ikke godt for nogen parter at fortsætte sådan her..

Held og lykke med det..

Anja

Anmeld

15. april 2010

frk Jensen

AnjaM skriver:

Jeg er nu heller ikke helt sikker på, at hun har PLIGT til at smøre din dreng.. ligesom, at dp heller ikke har pligt til at give børnene medicin.. når det så er sagt, så er jeg sikker på, at Sofie's dp ville gøre det uden så meget som at blinke..

Hvis du kan, så ville jeg ringe til lægen og få det på skrift, at han skal smøres hver eneste gang.. måske det kunne hjælpe..??

Jeg ved ikke.. jeg synes det lyder som om, at i er kommet rigtig skævt af hinanden, og der måske misforståes og misfortolkes en del..?? Beklager, hvis jeg tager helt fejl..

Jeg forstår ikke helt det med, at han sover inde...?? Har hun senge til dem indenfor, eller står de i en garage eller lignende...??

Ang, det med tøjet - det ville jeg hoppe op og falde ned på.. lige for tiden er det bare SÅ svært at vurdere om morgenen hvad de skal have på senere.. Så Sofie har ikke mindre end fire forskellige trøjer/jakker med, så dp kan give hende noget på der passer til vejret..

Men held og lykke med det hele.. jeg håber det løser sig..

Anja..

hov...

De sover på små madrasser indenfor... Altså syns bare ikke der er fair for marcus at han ska sove inden når han har en super lækker barnevogn at sove i.. Han kan sove helt uforstyrret af de andre børn, og samtidig få en masse dejlig luft..

Med tøj der har han også mange forskellige trøjer/ jakker med.. to fleece, en til at han har på under regntøjet og en han kan sove i...
Udover det har han stadig hans vinterjakke med og regntøj..

Håber det blir bedre...

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

Hvorfor skifter du ikke dagplejer?

Anmeld

15. april 2010

frk Jensen

Eva skriver:

Hvorfor skifter du ikke dagplejer?

Marcus er blevet rykket fra én fantastisk dp til nu den her.... GUUUD hvor vil jeg have den anden igen... men pga afstand kunne jeg ikke nå at aflevere ham om morgenen inden jeg skulle i skole..

Jeg tror også det ender med en flytning (det håber jeg) og damen fra kommune kontoret var klar til at rykke ham i en ny fra mandag af...

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

BetinaMørk skriver:

Marcus er blevet rykket fra én fantastisk dp til nu den her.... GUUUD hvor vil jeg have den anden igen... men pga afstand kunne jeg ikke nå at aflevere ham om morgenen inden jeg skulle i skole..

Jeg tror også det ender med en flytning (det håber jeg) og damen fra kommune kontoret var klar til at rykke ham i en ny fra mandag af...

Lyder da super godt..for som du beskriver det her er det da ikke godt for nogen af jer...når tilliden er væk så er der jo kun mistillid tilbage og det kan man ikke bruge til noget..

Anmeld

15. april 2010

frk Jensen

Eva skriver:

Lyder da super godt..for som du beskriver det her er det da ikke godt for nogen af jer...når tilliden er væk så er der jo kun mistillid tilbage og det kan man ikke bruge til noget..

Det er jo ikke godt for hverken marcus eller jeg. Jeg føler ikke at han er tryg ved hende...

Kan ikke holde ud af se på en dreng der ikke har glade, smilende øjne når jeg aflevere ham

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

BetinaMørk skriver:

Det er jo ikke godt for hverken marcus eller jeg. Jeg føler ikke at han er tryg ved hende...

Kan ikke holde ud af se på en dreng der ikke har glade, smilende øjne når jeg aflevere ham

Din indstilling til hende påvirker jo ham...sådan er det desværre. Men jeg ville skifte og så ellers sørge for en lang og tryg indkøring det nye sted men inden så sørg for at spørge ind til alt, så du kan sige fra og ikke risikerer at din lille søn skal igennem endnu et skift.

Knus..

Anmeld

15. april 2010

Sommerfuglelarven

Når det er lægens ord (på skrift) at børn skal smøres i creme eller have medicin imens de bliver passet, så SKAL de overholdes - dog skal dagplejen også have en seddel liggende, hvor det står på, så hun altid kan fremvise den.

Men jeg synes da at du skal tage alle konflikterne op med hende, og hvis det ikke ændrer sig indenfor en måneds tid, så bed om at få en ny dagpleje!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.