Hej piger...
Jeg er lidt lost her...
Jeg har MANGE konflikter med min søns dp mor... Nu er det kommet så vidt (IGEN) at vi skal til møde hos hende på mandag og marcus holder fri imorgen og også mandag.. Jeg har heldigvis mange fridage

Men er jeg for pylleret??
Marcus har en børnevirus og SKAL efter lægens anvisning smørres med creme over hele kroppen ved HVER bleskift.
Da jeg henter ham igår syns hun det er synd for ham at han skal smørres ind og havde det dårligt med at gøre det.. HALLO det er da synd for drengen hvis han klør helt ekstremt!!!
Så sover han ude, og det var også et STORT problem for hende da han statede dernede, for det var meget nemmere at han sov inde...
For dælen da, ved de to gæste dagplejere han har været ved er der overhovedet ikke noget problem i at han sover ude. Det gør de andre børn jo også. Føler bare lidt at hun er ligeglad med hvad jeg siger... Han har jo rigtig godt af at komme ud og sove..
også da jeg hentede ham igår, syns hun at han bare skulle sove uden fleece i barnevognen da han havde det for varmt.. Jamen for pokker så tag den da af ham...
imorges aflevere jeg marcus i heldags legestue halv ni har han så fleece trøje på, og det første hun siger er " har han ikke mere tøj på"? ARGHMEN altså...
er der mig der er pylleret?
Anmeld