Argh.... dagplejen!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. april 2010

frk Jensen

Hej piger...

Jeg er lidt lost her...

Jeg har MANGE konflikter med min søns dp mor... Nu er det kommet så vidt (IGEN) at vi skal til møde hos hende på mandag og marcus holder fri imorgen og også mandag.. Jeg har heldigvis mange fridage

Men er jeg for pylleret??

Marcus har en børnevirus og SKAL efter lægens anvisning smørres med creme over hele kroppen ved HVER bleskift.
Da jeg henter ham igår syns hun det er synd for ham at han skal smørres ind og havde det dårligt med at gøre det.. HALLO det er da synd for drengen hvis han klør helt ekstremt!!!

Så sover han ude, og det var også et STORT problem for hende da han statede dernede, for det var meget nemmere at han sov inde...
For dælen da, ved de to gæste dagplejere han har været ved er der overhovedet ikke noget problem i at han sover ude. Det gør de andre børn jo også. Føler bare lidt at hun er ligeglad med hvad jeg siger... Han har jo rigtig godt af at komme ud og sove..

også da jeg hentede ham igår, syns hun at han bare skulle sove uden fleece i barnevognen da han havde det for varmt.. Jamen for pokker så tag den da af ham...

imorges aflevere jeg marcus i heldags legestue halv ni har han så fleece trøje på, og det første hun siger er " har han ikke mere tøj på"? ARGHMEN altså...

er der mig der er pylleret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Kruse90

BetinaMørk skriver:

Hej piger...

Jeg er lidt lost her...

Jeg har MANGE konflikter med min søns dp mor... Nu er det kommet så vidt (IGEN) at vi skal til møde hos hende på mandag og marcus holder fri imorgen og også mandag.. Jeg har heldigvis mange fridage

Men er jeg for pylleret??

Marcus har en børnevirus og SKAL efter lægens anvisning smørres med creme over hele kroppen ved HVER bleskift.
Da jeg henter ham igår syns hun det er synd for ham at han skal smørres ind og havde det dårligt med at gøre det.. HALLO det er da synd for drengen hvis han klør helt ekstremt!!!

Så sover han ude, og det var også et STORT problem for hende da han statede dernede, for det var meget nemmere at han sov inde...
For dælen da, ved de to gæste dagplejere han har været ved er der overhovedet ikke noget problem i at han sover ude. Det gør de andre børn jo også. Føler bare lidt at hun er ligeglad med hvad jeg siger... Han har jo rigtig godt af at komme ud og sove..

også da jeg hentede ham igår, syns hun at han bare skulle sove uden fleece i barnevognen da han havde det for varmt.. Jamen for pokker så tag den da af ham...

imorges aflevere jeg marcus i heldags legestue halv ni har han så fleece trøje på, og det første hun siger er " har han ikke mere tøj på"? ARGHMEN altså...

er der mig der er pylleret?

jeg syntes det lyder som en møg træls dasgplejemor.!!
Min mor er dagplejemor og hun brokker sig da ikke over sådan småting. Hun syntes det er dejligt de sover ude. Og hun ser gerne de gør det så længe som muligt.

Anmeld

15. april 2010

frk Jensen

Kruse90 skriver:

jeg syntes det lyder som en møg træls dasgplejemor.!!
Min mor er dagplejemor og hun brokker sig da ikke over sådan småting. Hun syntes det er dejligt de sover ude. Og hun ser gerne de gør det så længe som muligt.

Jeg har det også sådan at han skal bare ud og sove hver dag....

Jeg har snakket med område pædagogen idag og har fået tilbudt en ny dp med start fra på mandag.. Syns bare slet ikke min søn trives,, Han græder HVER dag når jeg aflevere ham... Årh har bare lyst til at tage ham med hjem igen.. Han kigger bare bedrøvet på mig og som om han tænker " mor hvorfor skal jeg være her"

Anmeld

15. april 2010

hc=k

Jeg forstår godt at det er rigtig træls med den dp-mor, men hun har da ikke pligt til at smøre dit barn hvis hun ikke vil. Det er det samme med medicin det har de heller ikke pligt til at give jo.

Anmeld

15. april 2010

frk Jensen

hc=k skriver:

Jeg forstår godt at det er rigtig træls med den dp-mor, men hun har da ikke pligt til at smøre dit barn hvis hun ikke vil. Det er det samme med medicin det har de heller ikke pligt til at give jo.

Det SKAL hun når det er efter lægens henvisning..
Min søn har børne eksem i en svær grad, så han SKAL smørres! ellers kunne jeg jo ikke lave andet end at rende derned HVER gang han skal skiftes...
Altså det er helt almindelig creme fra derma han blir smurt med....

Anmeld

15. april 2010

lyndy77

Hi,

As a mother I will just say that if something feels wrong and your child isn't happy, pull them out of the dagpleje/institution and find another solution.

I think your dagpleje is just doing what is easiest for them and not what is best for the children she looks after.

As a dagpleje the children I look after always come before my needs. I hope your new dagpleje is much nicer

Venlig hilsen,

Lynne

Anmeld

15. april 2010

frk Jensen

lyndy77 skriver:

Hi,

As a mother I will just say that if something feels wrong and your child isn't happy, pull them out of the dagpleje/institution and find another solution.

I think your dagpleje is just doing what is easiest for them and not what is best for the children she looks after.

As a dagpleje the children I look after always come before my needs. I hope your new dagpleje is much nicer

Venlig hilsen,

Lynne

Jeg føler tit at hendes behov kommer før børnenes. Har tidligere klaget over at hendes datter og barnebarn var på besøg MEGET ofte i hendes arbejdstid! det burde hun fandme gøre når hun har fri.

Anmeld

15. april 2010

hc=k

BetinaMørk skriver:

Det SKAL hun når det er efter lægens henvisning..
Min søn har børne eksem i en svær grad, så han SKAL smørres! ellers kunne jeg jo ikke lave andet end at rende derned HVER gang han skal skiftes...
Altså det er helt almindelig creme fra derma han blir smurt med....

Nej jeg er altså sikker på at hun ikke har pligt til at gøre det i hvert fald ikke i min kommune.

Anmeld

15. april 2010

Christinahr

BetinaMørk skriver:

Jeg føler tit at hendes behov kommer før børnenes. Har tidligere klaget over at hendes datter og barnebarn var på besøg MEGET ofte i hendes arbejdstid! det burde hun fandme gøre når hun har fri.

Det lyder for mig som om det hele bare er gået i hårdknude. Lige den med besøg af bekendte/familie mm ville jeg ikke have noget problem med, ligesom resten af familien og vil kunne være der. Jeg tror du har set dig sur på hende og håber du går anderledes ind til den nye.

Hvis du har lægeerklæring - og ikke bare efter lægens anvisning - tror jeg faktisk også hun skal smøre ham, ligesom f.eks. et astma barn eller et barn med høfeber vil skulle have medicin.

Anmeld

15. april 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg er nu heller ikke helt sikker på, at hun har PLIGT til at smøre din dreng.. ligesom, at dp heller ikke har pligt til at give børnene medicin.. når det så er sagt, så er jeg sikker på, at Sofie's dp ville gøre det uden så meget som at blinke..

Hvis du kan, så ville jeg ringe til lægen og få det på skrift, at han skal smøres hver eneste gang.. måske det kunne hjælpe..??

Jeg ved ikke.. jeg synes det lyder som om, at i er kommet rigtig skævt af hinanden, og der måske misforståes og misfortolkes en del..?? Beklager, hvis jeg tager helt fejl..

Jeg forstår ikke helt det med, at han sover inde...?? Har hun senge til dem indenfor, eller står de i en garage eller lignende...??

Ang, det med tøjet - det ville jeg hoppe op og falde ned på.. lige for tiden er det bare SÅ svært at vurdere om morgenen hvad de skal have på senere.. Så Sofie har ikke mindre end fire forskellige trøjer/jakker med, så dp kan give hende noget på der passer til vejret..

Men held og lykke med det hele.. jeg håber det løser sig..

Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.