Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva skriver: Ej, altså...sikke det kører for dig...fantastisk...TILLYKKE med det.. Knus.
Ej, altså...sikke det kører for dig...fantastisk...TILLYKKE med det..
Knus.
Tark..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hellemor skriver: Tillykke til dig .. Jeg går selv og venter på svar jeg er kommet ind på SSA-uddannelsen. Er rigtig glad på dine vejne
Tillykke til dig .. Jeg går selv og venter på svar jeg er kommet ind på SSA-uddannelsen.
Er rigtig glad på dine vejne
Hvornår skal du starte op?
Der er skolestart d.14.juni, så det er lige om lidt. Jeg ved jeg får svar her midt i april, så i de her dage bliver postkassen lige tjekket en ekstra gang..
Tillykke..
JEg har selv lige fået samme besked..Det er jo en skønt ting..
Findusinde skriver: Juuuubiiiiiiiiiiiiiii!!! Jeg har netop fået brev ind af døren at jeg er kommet ind på SSA uddannelsen til 28 juni!! Det er såååå dejligt! Men nu er der pludselig kun godt 2 mrd tilbage af min barsel! Bare et glad i låget indlæg!!! det er jo bare en super duper dag!! Fantastisk dag til jer alle!
Juuuubiiiiiiiiiiiiiii!!! Jeg har netop fået brev ind af døren at jeg er kommet ind på SSA uddannelsen til 28 juni!! Det er såååå dejligt!
Men nu er der pludselig kun godt 2 mrd tilbage af min barsel!
Bare et glad i låget indlæg!!! det er jo bare en super duper dag!!
Fantastisk dag til jer alle!
tillykke!!
Et stort tillykke...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128