Bare et glad indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Findusinde

Juuuubiiiiiiiiiiiiiii!!! Jeg har netop fået brev ind af døren at jeg er kommet ind på SSA uddannelsen til 28 juni!! Det er såååå dejligt!

Men nu er der pludselig kun godt 2 mrd tilbage af min barsel!

Bare et glad i låget indlæg!!! det er jo bare en super duper dag!!

Fantastisk dag til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

TILLYKKE det var da super dejligt  Så er der bare med, at nyde den sidste tid af din barsel

Anmeld

15. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

STORT TILLYKKE!!! Også selvom du må korte din barsel

Anmeld

15. april 2010

Mathilde

Ej jamen det er da bare fantastisk Stort tillykke!

Anmeld

15. april 2010

Findusinde

Tusind tak!

Jah, min barsel blir lige en mrd kortere end jeg har barsel til. Men det er OK! Laura skal være hjemme med farmand hele juli mrd, hvor de skal hygge sig! Der har Thomas nemlig ferie, og vi kan give hende en blød start i DP til 1 aug, da THomas først skal starte næsten midt i aug.. Så det er bare dejligt! Så kan de nyde sommeren og få kvalitetstid sammen, og jeg har ferie i uge 29-30-og 31 selvom jeg jeg starter i skole den 28 juni..

Anmeld

15. april 2010

Kløver

Findusinde skriver:

Juuuubiiiiiiiiiiiiiii!!! Jeg har netop fået brev ind af døren at jeg er kommet ind på SSA uddannelsen til 28 juni!! Det er såååå dejligt!

Men nu er der pludselig kun godt 2 mrd tilbage af min barsel!

Bare et glad i låget indlæg!!! det er jo bare en super duper dag!!

Fantastisk dag til jer alle!

super, stort tillykke, hvor er det dejligt for dig, dejligt at høre de gode nyheder, og så på sådan en dejlig forårsdag

Anmeld

15. april 2010

AWO

Tillykke!! Hvor er det dog dejligt at høre.

Har skolen også lukket, der hvor du har ferie, eller kommer du til at skulle indhente noget?

Og når nu du har så lang ferie, er det jo egentlig bare, som om du har rykket din sidste måneds barsel lidt..

Anmeld

15. april 2010

Findusinde

Anke skriver:

Tillykke!! Hvor er det dog dejligt at høre.

Har skolen også lukket, der hvor du har ferie, eller kommer du til at skulle indhente noget?

Og når nu du har så lang ferie, er det jo egentlig bare, som om du har rykket din sidste måneds barsel lidt..

Jep, skolen har lukket.. Det har de hvert år i 29-30-31.. Så ja, som du siger, så blir min barsel bare skubbet lidt..

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

Ej, altså...sikke det kører for dig...fantastisk...TILLYKKE med det..

Knus.

Anmeld

15. april 2010

Hellemor

Tillykke til dig .. Jeg går selv og venter på svar jeg er kommet ind på SSA-uddannelsen.

Er rigtig glad på dine vejne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.