Trille barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

Sees

Jeg har også en Trille Fix, og har haft KÆMPE succes med den. Den er bare rigtig god, og nem at håndtere, da den ikke er særlig tung, som hc=k skriver
Jeg købte min i sådan en kæmpe-pakke, med tremmeseng, lift, dyne, pude osv til kun 3999,-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Solstrålen

Jeg tror faktisk at det er sådan en vi havde/har til vores datter ..

Jeg menes at huske at vi havde problemer med stellet, men kan ikke huske hvilke problemer . .

Vi fik nyt stel til den og den var der ingen problemer med .. vi var super glade for den og skal bruge den igen til sommer når lillebror kommer

Anmeld

15. april 2010

angelmom

C.Posey skriver:

Her i nogle gode eller dårlige erfaringer med denne barnevogn

Kigger selv på en, da jeg syns det er en fornuftig pris, men vil da gerne lige tjekke omgivelserne først

jeg har kun brugt trille combi vogn og skal bruge den igen..

Trilles stellet blev her for små 7 år siden kåret i en Europiske barnevogns/combi vogns test som den bedste, pga stellets opbyggning..

Men et minus er der dog, at barnevognen samt liften er lille i den, men det fede ved steltet er at du kan have en stående uden í næsten alt slags vejre, og den er let nok at vedligholde..

Jeg kunne ikke drømme om at andet bruge andre, modeller..

Anmeld

15. april 2010

C-Posey

angelmom skriver:

jeg har kun brugt trille combi vogn og skal bruge den igen..

Trilles stellet blev her for små 7 år siden kåret i en Europiske barnevogns/combi vogns test som den bedste, pga stellets opbyggning..

Men et minus er der dog, at barnevognen samt liften er lille i den, men det fede ved steltet er at du kan have en stående uden í næsten alt slags vejre, og den er let nok at vedligholde..

Jeg kunne ikke drømme om at andet bruge andre, modeller..

Fedt og høre

Anmeld

15. april 2010

angelmom

den er vist nok kun 90 cm i længden i barnevognen og i liften..Men deres madresser er top helse, og sunde for barnets ryg!!

Jeg mener rent faktisk at man får to madresser med i købet en til liften og en til selve barnevognens bund!!

Den er faktisk osse dejlig dyb i barnevognen..

jeg gav her for små 6 år siden for en combi vogn med udstyr ca. 5000 kroner, ( fik den dog godt nok i barsel gave af min far)

Anmeld

15. april 2010

ønskebørn74

C.Posey skriver:

Her i nogle gode eller dårlige erfaringer med denne barnevogn

Kigger selv på en, da jeg syns det er en fornuftig pris, men vil da gerne lige tjekke omgivelserne først

TRILLE FIX ALU ER DEN VOGN VI VIL HAVE... TRILLE FIX OG TRILLE GIGANT ER DE TO VOGNE DER ER BEDST I TEST...

LIGGEMÅLET ER FINT I VOGNEN... 95CM X 41CM OG 80CM LANG I LIFTEN...

Anmeld

16. august 2010

m_parken

Hej med jer!

Jeg kan kun fraråde jer at købe en trille barnevogn. Vi har kun haft problemer med vores Trille Fix alu. Der gik kun få uger, så begyndte alle nitterne og fælgene at ruste til trods for at den står inden for. Så gik syningerne på forlærred og kalechen kort efter og nu har vi simpelthen sat den op i sommerhuset og købt os en Odder, for vi orker ikke flere problemer.

Så hold jer fra Trille barnevogne

Knus Louise 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.