Trille barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.197 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. april 2010

C-Posey

Her i nogle gode eller dårlige erfaringer med denne barnevogn

Kigger selv på en, da jeg syns det er en fornuftig pris, men vil da gerne lige tjekke omgivelserne først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvaffor en barnevogn?!... :-S Mangler der ikke et link??

Anmeld

15. april 2010

C-Posey

15. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHAAHA... Det er BARNEVOGNEN der hedder trille... LOL...

Jeg troede at det var sådan noget med AT TRILLE barnevogn Og jeg tænkte... Det kan man da ikke sige noget om, før man har set barnevognen fnis.

Sorry. Men smart med link under alle omstændigheder

Anmeld

15. april 2010

hc=k

C.Posey skriver:

Her i nogle gode eller dårlige erfaringer med denne barnevogn

Kigger selv på en, da jeg syns det er en fornuftig pris, men vil da gerne lige tjekke omgivelserne først

Jeg har en trille fix alu og jeg er super glad for den, den er nem at håndtere fordi den ikke vejer ret meget og så synes jeg jo bare den er enormt flot

Anmeld

15. april 2010

C-Posey

Zafir skriver:

HAHAAHA... Det er BARNEVOGNEN der hedder trille... LOL...

Jeg troede at det var sådan noget med AT TRILLE barnevogn Og jeg tænkte... Det kan man da ikke sige noget om, før man har set barnevognen fnis.

Sorry. Men smart med link under alle omstændigheder

Haha!! Ja okay, så kan jeg godt se... Det er bare mig der er lidt dårlig til at formulere mig engang imellem

Anmeld

15. april 2010

C-Posey

hc=k skriver:

Jeg har en trille fix alu og jeg er super glad for den, den er nem at håndtere fordi den ikke vejer ret meget og så synes jeg jo bare den er enormt flot

Fedt!  Ja syns nemlig også den er rigtig pæn.

Anmeld

15. april 2010

Liljesilas

Jeg har fået en af min svigermor, og den skulle være kåret til den bedste... Jeg har kun hørt godt om den, så jeg er ikke nervøs Den jeg har fået, hedder Trille Fix og er købt billigt over nettet med alt til.

Anmeld

15. april 2010

C-Posey

mayapigen skriver:

Jeg har fået en af min svigermor, og den skulle være kåret til den bedste... Jeg har kun hørt godt om den, så jeg er ikke nervøs Den jeg har fået, hedder Trille Fix og er købt billigt over nettet med alt til.

Det er også den jeg har kigget på...  Godt og høre

Anmeld

15. april 2010

hc=k

C.Posey skriver:

Det er også den jeg har kigget på...  Godt og høre

En af mine veninder fik den med der hedder fix og hun var rigtig træt af stellet. Der er en der hedder Fix alu den koster det samme og kan også købes over nettet i sådan nogle pakker og der er stellet meget bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.