Niv i underlivet?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

lululupo

Hmmm vil ikk ligefrem beskrive det som små niv på mig, mere som om lille prinsessen godt ved hvilken vej hun skal og nogle gange lige tjekker vejen mystisk føles det.... Havde av av vilde plukveer i nat, som var både i maven og lænden........ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

Hmmm vil ikk ligefrem beskrive det som små niv på mig, mere som om lille prinsessen godt ved hvilken vej hun skal og nogle gange lige tjekker vejen mystisk føles det.... Havde av av vilde plukveer i nat, som var både i maven og lænden........ 

Er det plukveerene der føles sådan? Jeg synes da det er mærkeligt jeg aldrig har mærket plukveer... Hmmm gad vide hvad de niv så er, måske er det babyen der presser hovedet ned eller noget. Håber ihvertfald det er nomalt

Anmeld

14. april 2010

lululupo

mayapigen skriver:

Er det plukveerene der føles sådan? Jeg synes da det er mærkeligt jeg aldrig har mærket plukveer... Hmmm gad vide hvad de niv så er, måske er det babyen der presser hovedet ned eller noget. Håber ihvertfald det er nomalt

Tror det føles forskelligt fra person til person, talte med en veninde om det tidligere idag, som fik barn for 2 år siden..... Det er super svært at forklare, desuden er alles smertetærskel anderledes....

Er sikker på alt er fint, ellers tjek lige for blærebetændelse, det har jeg nu og det kan ikke mærkes som når man ikke er gravid..... Men så længe du mærker liv mv er alt fint.....

Anmeld

15. april 2010

nuggie

jeg havde ingen plukveer ( i hverfald ikke have jeg ved af) i min første gravilitet. og denne gang er jeg i 31 uge og har ikke mærket noget som jeg synes virker som plukveer, så jeg tror som andre skriver at det er meget forskeligt hvordan man oplever de forskellige "smerter" som man har i løbet af en gravilitet.

jeg mærker niv/jag i den nederste del af maven (nede ved bækkenet) min JM siger at det hvis babyen rammer en nerve, det går rigtig undt, men forsvinder meget hurtigt igen.

Anmeld

15. april 2010

Liljesilas

nuggie skriver:

jeg havde ingen plukveer ( i hverfald ikke have jeg ved af) i min første gravilitet. og denne gang er jeg i 31 uge og har ikke mærket noget som jeg synes virker som plukveer, så jeg tror som andre skriver at det er meget forskeligt hvordan man oplever de forskellige "smerter" som man har i løbet af en gravilitet.

jeg mærker niv/jag i den nederste del af maven (nede ved bækkenet) min JM siger at det hvis babyen rammer en nerve, det går rigtig undt, men forsvinder meget hurtigt igen.

Godt at høre der er andre der ikke har plukveer eller ihvertfald kan mærke dem 

Ja jeg får også sådan nogle små niv, kan ikke beskrive hvor det helt præcis er, men det gør ikke rigtig ondt. Jamen så kan jeg da med god tro, tænke at alt er helt normalt

Anmeld

15. april 2010

Liljesilas

nuggie skriver:

Godt at høre der er andre der ikke har plukveer eller ihvertfald kan mærke dem 

Ja jeg får også sådan nogle små niv, kan ikke beskrive hvor det helt præcis er, men det gør ikke rigtig ondt. Jamen så kan jeg da med god tro, tænke at alt er helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.