Niv i underlivet?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.849 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. april 2010

Liljesilas

Hej piger

Hvorfor kan det ind imellem nive lidt i mit underliv? Er det normalt?

Kram Maya (uge 31)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Mathilde

Det er ganske normalt...der sker jo rigtig mange ting med kroppen og måske begynder bebs at skrue hovedet ned og sætte sig fast og det kan godt nive og give nogle jag.

Men det skal jo selvfølgelig ikke gøre meget ondt eller blive til veer!

Anmeld

14. april 2010

Liljesilas

Mathilde skriver:

Det er ganske normalt...der sker jo rigtig mange ting med kroppen og måske begynder bebs at skrue hovedet ned og sætte sig fast og det kan godt nive og give nogle jag.

Men det skal jo selvfølgelig ikke gøre meget ondt eller blive til veer!

Tak for dit svar, det gør ikke meget ondt, men jeg kan da godt få et lille chok... Ok jeg har også på fornemmelsen, at han har vendt hovedet ned af. Hvordan mærkes veer? 

Anmeld

14. april 2010

Low

E veer ikke lidt lige som pluk-veer, bare lidt voldsommer eller er det bare mig? 

Anmeld

14. april 2010

Liljesilas

Low skriver:

E veer ikke lidt lige som pluk-veer, bare lidt voldsommer eller er det bare mig? 

Jeg ved ikke hvordan plukveer føles, tror ikke jeg har mærket til dem

Anmeld

14. april 2010

Low

mayapigen skriver:

Jeg ved ikke hvordan plukveer føles, tror ikke jeg har mærket til dem

Nåe okay . Første gang jeg mærkede dem var jeg sikker på at det var plukveer. 

Hos mig bliver min livmoder hel hård og spænder meget og det kan godt være ubehaligt. det kommer især når jeg har sex

Anmeld

14. april 2010

Liljesilas

Low skriver:

Nåe okay . Første gang jeg mærkede dem var jeg sikker på at det var plukveer. 

Hos mig bliver min livmoder hel hård og spænder meget og det kan godt være ubehaligt. det kommer især når jeg har sex

Det er underligt jeg ikke har mærket til dem, synes bare hele min mave hele tiden er vildt hård. Du har da termin tæt på mig

Anmeld

14. april 2010

Low

mayapigen skriver:

Det er underligt jeg ikke har mærket til dem, synes bare hele min mave hele tiden er vildt hård. Du har da termin tæt på mig

Ja, det har vi også skrevet lidt om før

Anmeld

14. april 2010

Liljesilas

Low skriver:

Ja, det har vi også skrevet lidt om før

Hehe okay - er ikke til at finde rundt i 

Anmeld

14. april 2010

Mathilde

mayapigen skriver:

Tak for dit svar, det gør ikke meget ondt, men jeg kan da godt få et lille chok... Ok jeg har også på fornemmelsen, at han har vendt hovedet ned af. Hvordan mærkes veer? 

Veer opleves jo forskelligt, men for mig gjorde det ondt i lænden og føltes som menstruations smerter der tog til i styrke samtidig med at maven blev helt hård...

Tror nu bare det er nogle jag fra lillemanden der ramler ind i nogle nerver og møffer hovedet den rette vej men det kan nu også være rigtig smertefuldt! Især sidst i graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.