Sommerhatte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Sommerfuglelarven

De begynder først at komme frem indenfor de næste par uger. Katvig har lavet nogle superlækre nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

slettet_7530

MoarHvidovre skriver:

Det ved jeg godt, men hvis der er trykknap i snoren til huen, så mener jeg godt, at de må have

Ok det må de ikke her i Brøndby i vinters blev deres hætter på flyverdragten også taget af da man havde fundet ud af de kan blive kvalt i hætten selvom den sidder fast med trykknapper

Anmeld

14. april 2010

L-Mortil3

Liam har bøllehat på, og har allerede brugt den de første 2 gange, jeg skal lige se om jeg kan fange et billede af ham med den på

Jeg valgte bøllehatten fordi den skygger bedst mod solen, frem for en kyse/kasket.

Hans er blå med baby kaj på

Anmeld

14. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
albertesmor skriver:

Ok det må de ikke her i Brøndby i vinters blev deres hætter på flyverdragten også taget af da man havde fundet ud af de kan blive kvalt i hætten selvom den sidder fast med trykknapper

Mærkeligt, at der er så meget forskel på kommunerne. Det eneste vi fik afvide i vinter (på opfordring fra mig af) var, at børnene ikke måtte have et bånd/ellastik på deres vanter igennem ærmene på flyverdragten.

Jeg vil da lige hører helt nøjagtig med reglerne omkring sommerhuer når jeg skal hente i eftermiddag

Anmeld

14. april 2010

slettet_7530

MoarHvidovre skriver:

Mærkeligt, at der er så meget forskel på kommunerne. Det eneste vi fik afvide i vinter (på opfordring fra mig af) var, at børnene ikke måtte have et bånd/ellastik på deres vanter igennem ærmene på flyverdragten.

Jeg vil da lige hører helt nøjagtig med reglerne omkring sommerhuer når jeg skal hente i eftermiddag

Der er meget strikse regler omkring det, så ja jeg ville da spørge, vil så lige tilføje at når alle de andre børn render rundt med hat så glemmer de fleste det og beholder dem på.

Min egen datter avr ret sjov sidste år, hun havde den pænt på hele dagen lige indtil jeg trådte ind i inst, så blev den flået af hendes hoved.

Anmeld

14. april 2010

MoarHvidovre

albertesmor skriver:

Der er meget strikse regler omkring det, så ja jeg ville da spørge, vil så lige tilføje at når alle de andre børn render rundt med hat så glemmer de fleste det og beholder dem på.

Min egen datter avr ret sjov sidste år, hun havde den pænt på hele dagen lige indtil jeg trådte ind i inst, så blev den flået af hendes hoved.

Ha ha ha - de børn altså

Luka er 2 1/2 år og han har altid hadet, at have hue/kasket på. Måske vi er heldigere i år. Lina er lige fyldt 1 år og hun hiver alt af hoved, så snart hun får det på

Anmeld

14. april 2010

slettet_7530

MoarHvidovre skriver:

Ha ha ha - de børn altså

Luka er 2 1/2 år og han har altid hadet, at have hue/kasket på. Måske vi er heldigere i år. Lina er lige fyldt 1 år og hun hiver alt af hoved, så snart hun får det på

Ja de er finulige.

Har i den mindste i vuggestue eller integreret?

Anmeld

14. april 2010

MoarHvidovre

albertesmor skriver:

Ja de er finulige.

Har i den mindste i vuggestue eller integreret?

De er begge i vuggestue. Vi regner med, at Luka kommer i børnehaven efter sommerferien. Institutionen er heldigvis integreret, så vi kun skal et sted hen

Anmeld

14. april 2010

Malthesmoar

MoarHvidovre skriver:

Hvornår bliver de sat på din hjemmeside?

Hvad koster de?

Er der bånd på dem? Jeg ved, at Lina vil tage sin af lige så hurtigt som hun får den på

Bliver sat på ASAP

Er uden snore, da det frarådes

Mvh

Anmeld

14. april 2010

tumle81

Har ikke hue/hat til de to store, Victoria er 6 år og gider ikke have hat på, men det har hun nu også kun haft dengang hun var lille baby.

Det samme med Valdemar, da han var lille havde han hat på men det gider han vist heller ikke mere. Måske en kasket eller bøllehat ved det ikke helt. Har ikke tænkt i de tanker endnu...

Jeg har en bøllehat til Victor, men det er en arve hat, så ved ikke helt hvad der er på markedet til i år...

Forslaget om at gå en tur igennem byen er dog en god ide, der vil altid være div ideer :-)

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.