Sommerhatte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.776 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. april 2010

hc=k

Hej piger. Jeg har tænkt på sommerhatte siden solen begyndte at skinne i vores dejlige land, men jeg kan bare ikke finde nogle som jeg synes er en smule pæne. hvad har i til jeres??

Jeg vil gerne se billeder hvis der er nogle med forslag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

lisbethita

hc=k skriver:

Hej piger. Jeg har tænkt på sommerhatte siden solen begyndte at skinne i vores dejlige land, men jeg kan bare ikke finde nogle som jeg synes er en smule pæne. hvad har i til jeres??

Sjovt.... jeg har tænkt det samme...men jeg har ikke kunnet finde en flot en. Jeg er også på jagt og håber at finde lidt inspiration på din tråd :-)

Kærligst Lisbeth

Anmeld

14. april 2010

frk Jensen

årh ja... sommerhatte...

Marcus tog selv hans af sidste sommer og han bryder sig ikke om at have andre huer på end hans elefant hue..

så jeg smøre ham bare GODT ind i en god solcreme, og holder ham i skyggen fra 11 til 15..

Anmeld

14. april 2010

hc=k

Argh jeg synes bare det er så svært. Jeg har googlet det og kan intet finde. Jeg er rigtig dårlig til at finde tøj på nettet fordi jeg ikke kender alle de der mærker der findes. IIIH altså

Anmeld

14. april 2010

Malthesmoar

hc=k skriver:

Hva str skal Du bruge?

Har nogle m Cars evt også m broderet navn

Har pige str ½-1 år med broderet navn

Har bare ikke fået Dem sat på hj.siden endnu

www.personligebamser.dk

Mvh Susanne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg har en sort/hvid ternet sommerhat til min dreng - selvom han er lidt for lille til den endnu

Meget sød... Med flap/fold foran, sådan lidt matros-agtig og så selvfølgelig ned af nakken

Og det er mærket Wheat... (Fået i gave - kender ikke mærket )

Knus Sabrina..

Anmeld

14. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Malthesmoar skriver:

Hva str skal Du bruge?

Har nogle m Cars evt også m broderet navn

Har pige str ½-1 år med broderet navn

Har bare ikke fået Dem sat på hj.siden endnu

www.personligebamser.dk

Mvh Susanne

Hvornår bliver de sat på din hjemmeside?

Hvad koster de?

Er der bånd på dem? Jeg ved, at Lina vil tage sin af lige så hurtigt som hun får den på

Anmeld

14. april 2010

slettet_7530

MoarHvidovre skriver:

Hvornår bliver de sat på din hjemmeside?

Hvad koster de?

Er der bånd på dem? Jeg ved, at Lina vil tage sin af lige så hurtigt som hun får den på

Faldt lige over jeres tråd, de må ikke have snore på i inst eller dagpleje, bare en lille info

Anmeld

14. april 2010

millesofie

Jeg satser på at købe en fed kyse i noget tyndt stof og så lægge tinkefis ind i skyggen

jeg regner med at købe en af disse fra h.j.o.r.t eller gå en tur i det indre kbh, der er jo altid noget godt at finde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
albertesmor skriver:

Faldt lige over jeres tråd, de må ikke have snore på i inst eller dagpleje, bare en lille info

Det ved jeg godt, men hvis der er trykknap i snoren til huen, så mener jeg godt, at de må have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.