Ok for at give nogle helt konkrete råd mht det med at ville have kontakt hele tiden. Lad være med at sms "hvad laver du?" ..... der er ikke noget mere belastende end en sådan sms, jeg har svaret på den med "jeg sidder lige på lokum og ligger en ordentlig dej, skal jeg tage billed af den til dig?" hvis du har behov for kontakt, så hav noget at kontakte ham omkring.
Den frække fx. tag billed af nogle forskellige trusser og send dem til ham med spørgsmålet "hvilke trusser skal jeg have på næste gang vi ses?" men husk send aldrig et billed af noget som du ikke vil have bliver vist til hans venner. for sådan er de fleste mænd.
Den sjove fx, hvis du er ude at handle og ser noget sjovt man kan købe som græs på dåse eller et vildt sjovt billed eller andet du syntes er sjovt, så tag billed og send, eller skiv en sjov sms med det.
Den indforståede fx, kan du hentyde til noget i har oplevet sammen, fx hvis i har spist is sammen, kan du skrive en sms med "Hej stod lige og smæskede mig i lækker is, og kom sådan til at tænke på dig. mmhmmm lækker is med lakrids og choko. skal vi tage ud og spise is sammen en dag?"
det er bare lidt af mine erfaringer ved ikke om andre er enige eller om du kan bruge dem men jah du efterspurgte konkrete råd 
Det bedste råd jeg kan give dig er STOP MED AT ANALYSERE, det hjælper INTET.
knusser Roxie
Anmeld