Hvad bør man IKKE gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. april 2010

Anonym trådstarter

Hvad bør man ikke gøre/sige i opstartfasen af et forhold. Når man er forelsket og bare gerne vil have mere mere mere.... Hvad skal man IKKE gøre for at skræmme/skubbe - og hvad burde være ok at gøre?

Jeg kan simpel hen ikke finde ud af denne her labyrint. Har lovet mig selv at være 100% mig selv og ikke analysere for meget. Men som om det ikke helt lykkes mig.... Så jeg vil gerne have lidt gode råd med på vejen, for jeg vil ikke skræmme ham her væk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Anja

Jeg tror, at det vigtigste er, at du lader HAM komme til dig.

Mænd vil gerne jage, de vil ikke jages.

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

Vær dig selv og sig og gør som du har lyst til...det der med at man skal gøre noget bestemt, det synes jeg er virkelig mærkeligt...det er jo dig han skal være vild med, så vær dig selv..

held og lykke...

Knus Eva..

Anmeld

14. april 2010

Anonym trådstarter

Anja skriver:

Jeg tror, at det vigtigste er, at du lader HAM komme til dig.

Mænd vil gerne jage, de vil ikke jages.

Se det havde jeg også lidt en fornemmelse af. For da jeg begyndte at give igen af de søde ord, forsvandt hans stille og roligt.

Anmeld

14. april 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Vær dig selv og sig og gør som du har lyst til...det der med at man skal gøre noget bestemt, det synes jeg er virkelig mærkeligt...det er jo dig han skal være vild med, så vær dig selv..

held og lykke...

Knus Eva..

Lige nøjagtig min egen tanke - meeeen så er det jo pludselig at jeg ikke kan kende mig selv, fordi han ikke lige gør eller reagerer som jeg forventer og så står jeg der total desperat - hvilket jo SLET ikke er mig....

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Lige nøjagtig min egen tanke - meeeen så er det jo pludselig at jeg ikke kan kende mig selv, fordi han ikke lige gør eller reagerer som jeg forventer og så står jeg der total desperat - hvilket jo SLET ikke er mig....

Jamen, begynder du at handle efter hvad du tror eller tænker han mener og føler er det så ikke noget værre rod? for det første er du så ikke dig og du aner jo ikke om du tolker rigtigt?

Hvad med at tale med ham om det.. jeg synes ikke man skal gøre det så kompliceret...

Knus Eva..

Anmeld

14. april 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Jamen, begynder du at handle efter hvad du tror eller tænker han mener og føler er det så ikke noget værre rod? for det første er du så ikke dig og du aner jo ikke om du tolker rigtigt?

Hvad med at tale med ham om det.. jeg synes ikke man skal gøre det så kompliceret...

Knus Eva..

Det er bare desværre ret kompliseret i mit hovede Ved ikke hvad jeg skal sige til ham, for vil jo ikke kvæle ham. Han skal være klar til at modtage det som jeg vil give. Det er jo dermed ikke sagt, at han ikke vil mig, men at han måske ikke er så frembrusende som jeg og ved ærligt ikke hvordan og hvad jeg skal tage en snak med ham om det. VED at han vil mig, men alligevel bliver jeg møg usikker når han vælger at være sammen med hans venner fredag og kun sammen med med lørdag når nu vi endelig har mulighed for at ses to dage i træk. Han skrev en sms om at han ville komme ned til mig lørdag eftermiddag og pleje hans kammerater fredag. Blev bare SÅ skuffet.

Anmeld

14. april 2010

Loa

Jeg tænker lidt, du skal vel gøre og handler som du føler er rigtigt, uanset om det så ender med at skubbe ham væk eller "kvæle ham",  for så er han vel bare ikke den rigtige?

F.eks. Hvis den ene part rigtig gerne vil se den anden hele tiden, og den anden part bliver "skubbet væk" af det, så betyder det vel et eller andet sted at de måske ikke hører sammen?

For jeg gad da ikke lægge låg på min evt. lyst til at se min nye kæreste eller sige eller gøre det jeg følte for

Anmeld

14. april 2010

Bondepigen

Loa skriver:

Jeg tænker lidt, du skal vel gøre og handler som du føler er rigtigt, uanset om det så ender med at skubbe ham væk eller "kvæle ham",  for så er han vel bare ikke den rigtige?

F.eks. Hvis den ene part rigtig gerne vil se den anden hele tiden, og den anden part bliver "skubbet væk" af det, så betyder det vel et eller andet sted at de måske ikke hører sammen?

For jeg gad da ikke lægge låg på min evt. lyst til at se min nye kæreste eller sige eller gøre det jeg følte for

Er helt enig!

Anmeld

15. april 2010

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Bliver en smule ked af at læse dit svar. For inderst inden føler jeg at ham og jeg passer godt sammen. At jeg så kører rundt i mit hoved og analyserer alt ikke hjælper mig meget. Han ser det måske som meget normalt at vi ikke har daglig kontakt, hvor jeg har brug for at høre fra ham hver dag. Betyder det så at han skal ændre sig og kontakte mig hver dag eller at jeg må acceptere at han ikke kontakter mig hver dag. Eller er det som du siger at vi så ikke passer sammen pga vores forskellige syn på dette punkt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.