14+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

oo

Hot Mama in spe du ser da bare knaldgodt ud kvinde man er bare slet ikke i tvivl om, at du er gravid! Og det synes jeg faktisk er vildt, når du er førstegangs og "kun" 14+0 - jeg var da 18+0 eller deromkring første gang før man kunne se, at det var en gravid mave og ikke en glad-for-mad-mave...

jeg synes også den er stor når jeg ser på andres mavebilleder!! men samtidig så står der jo alle steder, at det er meget forskelligt hvordan de vokser og eftersom jeg ikke har taget på, så vælger jeg bare at være glad og stolt over den

da min søster ventede Carla kunne man lige ane en bule da hun var i 5. måned, så der er kæmpe forskel!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

oo

Vinker skriver:

Wauw, utroligt så gravid du allerede ser ud!!!! Synes virkelig det er tydeligt at det ER fordi du er gravid og ikke kun en madglad mave - Meget meget smukt!

Jeg tror seriøst det blir en mini-Søren I får!

puuuuuh Rikke!! der har aldrig været noget mini over Søren (ja, jeg er forberedt på en lummer kommentar fra Tina!!), han var en GIGA baby...jeg tror jeg skal poste et billede af hans mor da hun ventede ham - det er mit skrækbillede

Anmeld

14. april 2010

oo

Majastina skriver:

Trine med mave, det gør mig bare så glad at se!

jaaaa! og dig som mor er bare  

Anmeld

14. april 2010

Bayze

Nej hvor er du altså bare lækker, Trine! Du har simpelthen bare det helt rigtige svaj og schwung de helt rigtige steder - mums

Anmeld

14. april 2010

Karo

Sikken en fin mave du efterhånden har fået

Jeg glæder mig så meget på jeres vejne, til den dag hvor i får jeres lille baby ud og kan sidde med den i jeres arme.

Anmeld

15. april 2010

Barbamama

SKØN mave!!!!! Glæder mig til at se når du er 38+ hi hi

Anmeld

15. april 2010

oo

michella80 skriver:

SKØN mave!!!!! Glæder mig til at se når du er 38+ hi hi

så har jeg en vogn under maven

Anmeld

15. april 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

så har jeg en vogn under maven

Ha ha ha ja det bliver sgu nødt til at blive opfundet!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.