14+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. april 2010

oo

så er jeg 14+0 og jeg synes maven er STOOOOOR! men jeg er også meget oppustet for tiden, og har en del ligamentsmerter. øvbøv. til gengæld har jeg stadig ikke taget på, så maven må køre på de naturreserver jeg havde i forvejen

og idag har August fødselsdag, hurraaaaaaa!! jeg har haft ham siden jeg var 20, så han er 9 år idag huha, gamle kat han går og sniffer til maven når han kan få lov og igår lagde han sig tværs henover den og spandt som en killing - jeg forestiller mig at det er enormt hyggeligt inde i maven med en spinnende kat på taget (men det kan jo også være det føles som jordskælv!!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

så er jeg 14+0 og jeg synes maven er STOOOOOR! men jeg er også meget oppustet for tiden, og har en del ligamentsmerter. øvbøv. til gengæld har jeg stadig ikke taget på, så maven må køre på de naturreserver jeg havde i forvejen

og idag har August fødselsdag, hurraaaaaaa!! jeg har haft ham siden jeg var 20, så han er 9 år idag huha, gamle kat han går og sniffer til maven når han kan få lov og igår lagde han sig tværs henover den og spandt som en killing - jeg forestiller mig at det er enormt hyggeligt inde i maven med en spinnende kat på taget (men det kan jo også være det føles som jordskælv!!)

argh men Trine dog..... du er så smuk!! 

jeg er sikker på at en spinnende kat er hyggelig:0) og stort tillykk med ham!

Anmeld

14. april 2010

anna-jonas

Der sker rigtig meget lige nu.....................bare vent, om 1 mdr. har du den sødeste (sødere end nu) bule på maven...................og skal gå rundt og lufte den i lette sommerkjoler.

Smukke, smukke Trine...................er sgu' lidt misundelig, på din mave og røv.

Anmeld

14. april 2010

Ida.

Hot Mama in spe du ser da bare knaldgodt ud kvinde man er bare slet ikke i tvivl om, at du er gravid! Og det synes jeg faktisk er vildt, når du er førstegangs og "kun" 14+0 - jeg var da 18+0 eller deromkring første gang før man kunne se, at det var en gravid mave og ikke en glad-for-mad-mave...

Anmeld

14. april 2010

Ranarupta

Trine, det er bare en smuk mave på en smuk mor!

Anmeld

14. april 2010

Jules

Flot mave du har fået dig Trine :) Og tillykke med katten :)

Anmeld

14. april 2010

Vinker

Wauw, utroligt så gravid du allerede ser ud!!!! Synes virkelig det er tydeligt at det ER fordi du er gravid og ikke kun en madglad mave - Meget meget smukt!

Jeg tror seriøst det blir en mini-Søren I får!

Anmeld

14. april 2010

TbCp

IIhh hvor du da vokser Trine! SÅ FINT!

Anmeld

14. april 2010

Dictes mor

Trine med mave, det gør mig bare så glad at se!

Anmeld

14. april 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Der sker rigtig meget lige nu.....................bare vent, om 1 mdr. har du den sødeste (sødere end nu) bule på maven...................og skal gå rundt og lufte den i lette sommerkjoler.

Smukke, smukke Trine...................er sgu' lidt misundelig, på din mave og røv.

ååårh mette...min røv er virkelig kun pæn fra siden af, nu tager jeg snart et full-frontal og sender dig og så skal du se at du priser dig lykkelig for ikke at have den

oh ja, sommerkjoler!! og jeg har de sidste tre år købt tonsvis af kjoler med empire-snit, så der er plads til maven henover sommeren (eller...det kommer jo an på hvor stor den helt præcist blir )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.