Kloster skriver:
Hej.
Jeg har fået taget en løbetest ved Sport Master, for at se, hvad slags løbesko, der er bedst for mig.
Testen var gratis, men det var skoene ikke!!
1500,- for de sko, jeg tog testen i !!! Det er bare VILD mange penge for mig... Købte dem ikke. Det MÅ da kunne findes nogle skide gode løbesko til max 500,- Ell hvad??
Hvad løber I i? Har I fået taget en løbetest?
Og hvad med løbetøjet? Hvad løber I i? Og hvor aktive er I? Køber I jævnligt ell ?
Mange spørgsmål fra Kloster
Hej! jeg løber selv rigtig meget og har arbejdet i en løbebutik, og som de andre siger, er et par løbesko alfa omega!
Den test du fik foretaget i Sportmaster, var den på løbebånd hvor de filmede dig? Det er nemlig klart det bedste. En go idé ville være at spørge i butikken om du pronerer (vælter indad), supinerer (vælter udad) eller er neutral løber og i hvilken grad du gør det. Få lidt råd om hvilke sko der ville passe til dig og bud på forskellige mærker. Det kan være lidt frækt at ikke købe noget i sidste ende, men det er jo dine fødder og din pengepung!
Så kan du smutte i andre butikker og sammenligne priser eller gå på nettet og være heldig og finde dem billigere 
I forhold til påklædning er sportsbh klart det vigtigste af tøjet! Nogle gode mærker er O'glam, Casall og Nike. Det kan være pengene værd at investere lidt ekstra i sådan en.
I forhold til det andet tøj kan du løbe i hvad du vil, men jeg vil klart anbefale tøj af et svedtransporterende stof. Det bliver slet ikke så hurtigt vådt som en almindelig bomulds t-shirt, da det netop transporterer sveden væk. I det mindste er et par sokker i det stof rart, da det nedsætter risikoen for svamp og sure tæer! 
Lige en lang smøre fra mig, men håber du kan bruge noget af det