Løbesko...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.156 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Kloster

Hej.

Jeg har fået taget en løbetest ved Sport Master, for at se, hvad slags løbesko, der er bedst for mig.

Testen var gratis, men det var skoene ikke!!

1500,- for de sko, jeg tog testen i !!! Det er bare VILD mange penge for mig... Købte dem ikke. Det MÅ da kunne findes nogle skide gode løbesko til max 500,- Ell hvad??

Hvad løber I i? Har I fået taget en løbetest?

Og hvad med løbetøjet? Hvad løber I i? Og hvor aktive er I? Køber I jævnligt ell ?

Mange spørgsmål fra Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Ina33

Hej Kloster

Jeg har løbet rigtig meget, men mine knæ og hofter kan desværre ikke holde til det...

Jeg vil sige at et par gode løbesko er alfa omega. Jeg købte et par til 1100,- efter en test. Hvis du er heldig kan du måske finde dem på tilbud? Det er vigtigt at få de sko der passer netop til dig. Jeg løber meget ind af på fødderne, og ville aldrig selv kunne gennemskue hvilke sko der passer til mig. 

Tøjet synes jeg er knap så vigtigt, men jeg har da en del at vælge imellem. Jeg har en træningsdragt og så en masse T-shirts, strømper og ganske få tights.

Jeg synes du skal prioritere et par gode sko, det betyder SÅ meget...

Louise

Anmeld

13. april 2010

Lone Jakobsen

he he...jeg er typen der løber i et par bilka løbesko, og min påklædning består af cowboy bukser og en bluse

Anmeld

13. april 2010

Honningblomst

Jeg har neutral løbestil eller hvad det hedder...jeg bøjer ikke ud eller ind på fødderne når jeg løber. Mine løbesko er acis købt til halvpris for 500kr.

Mit løbetøj er stramme løbebukser, både korte og lange i kunststof og så har jeg nogle langærmede trøjer og en masse bomulds uden ærmer og så har jeg ellers på så det passer til vejret. Og ikke mindst så har jeg købt en god sports bh....men løbesko, det er altså vigtigt de er gode og jeg tror ikke man skal købe noget billigt skidt...

Knus Eva...lige hjemvendt fra løbetur..

Anmeld

13. april 2010

Stumpen

Du kan måske finde dine sko billigere på nettet...

Anmeld

13. april 2010

Dictes mor

Jeg løber i et par asics til 1600, og jeg kunne virkelig mærke forskel, men jeg synes da, at hvis du ikke kan mærke den store forskel, så kan du lige så godt finde nogen til 500..

Anmeld

13. april 2010

fit_fys

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har fået taget en løbetest ved Sport Master, for at se, hvad slags løbesko, der er bedst for mig.

Testen var gratis, men det var skoene ikke!!

1500,- for de sko, jeg tog testen i !!! Det er bare VILD mange penge for mig... Købte dem ikke. Det MÅ da kunne findes nogle skide gode løbesko til max 500,- Ell hvad??

Hvad løber I i? Har I fået taget en løbetest?

Og hvad med løbetøjet? Hvad løber I i? Og hvor aktive er I? Køber I jævnligt ell ?

Mange spørgsmål fra Kloster

Hej! jeg løber selv rigtig meget og har arbejdet i en løbebutik, og som de andre siger, er et par løbesko alfa omega!

Den test du fik foretaget i Sportmaster, var den på løbebånd hvor de filmede dig? Det er nemlig klart det bedste. En go idé ville være at spørge i butikken om du pronerer (vælter indad), supinerer (vælter udad) eller er neutral løber og i hvilken grad du gør det. Få lidt råd om hvilke sko der ville passe til dig og bud på forskellige mærker. Det kan være lidt frækt at ikke købe noget i sidste ende, men det er jo dine fødder og din pengepung!

Så kan du smutte i andre butikker og sammenligne priser eller gå på nettet og være heldig og finde dem billigere

I forhold til påklædning er sportsbh klart det vigtigste af tøjet! Nogle gode mærker er O'glam, Casall og Nike. Det kan være pengene værd at investere lidt ekstra i sådan en.

I forhold til det andet tøj kan du løbe i hvad du vil, men jeg vil klart anbefale tøj af et svedtransporterende stof. Det bliver slet ikke så hurtigt vådt som en almindelig bomulds t-shirt, da det netop transporterer sveden væk. I det mindste er et par sokker i det stof rart, da det nedsætter risikoen for svamp og sure tæer!

Lige en lang smøre fra mig, men håber du kan bruge noget af det

Anmeld

13. april 2010

LotteN

Somme alle andre siger - skoene er de vigtigste... FÅr ud de forkerte kan du ende med at få skader i knæ eller andre steder.. Jeg løber i asics nimbus II - koster også 1500 kr i butikkerne, men var så heldig at finde den til 630 kr i england - kan helt klart betale sig at købe dem i england!

Jeg selv løber 3 gange om ugen og træner til mararthon i kbh og berlin. I søndags var jeg ude og løbe 24 km og er lige nu hjemvendt fra 11 km !

Anmeld

13. april 2010

Monica

Hej! jeg løber selv rigtig meget og har arbejdet i en løbebutik, og som de andre siger, er et par løbesko alfa omega!

Den test du fik foretaget i Sportmaster, var den på løbebånd hvor de filmede dig? Det er nemlig klart det bedste. En go idé ville være at spørge i butikken om du pronerer (vælter indad), supinerer (vælter udad) eller er neutral løber og i hvilken grad du gør det. Få lidt råd om hvilke sko der ville passe til dig og bud på forskellige mærker. Det kan være lidt frækt at ikke købe noget i sidste ende, men det er jo dine fødder og din pengepung!

Så kan du smutte i andre butikker og sammenligne priser eller gå på nettet og være heldig og finde dem billigere

I forhold til påklædning er sportsbh klart det vigtigste af tøjet! Nogle gode mærker er O'glam, Casall og Nike. Det kan være pengene værd at investere lidt ekstra i sådan en.

I forhold til det andet tøj kan du løbe i hvad du vil, men jeg vil klart anbefale tøj af et svedtransporterende stof. Det bliver slet ikke så hurtigt vådt som en almindelig bomulds t-shirt, da det netop transporterer sveden væk. I det mindste er et par sokker i det stof rart, da det nedsætter risikoen for svamp og sure tæer!

Kan kun give T.K ret...

Jeg har arb i sportmaster i over 10 år. Og kan kun sige løbesko, løbestrømper og sports bh er det vigtigste... Hvis du har modellen og den rigtige str (her skal man også vejledes) så kan du self søge på nettet... Men ellers er der kun tilbage at betale ved kasse 1, eller vente til der kommer udsalg/tilbud...

Go aften

Monica

Anmeld

13. april 2010

Kloster

T.K. skriver:

Hej.

Ja jeg fik filmet min løb på løbebånd i Sport Master.

Jeg har en neutral fod med lille hældning indad. På 1,4 og 1,6 grader.

Han anbefalede mig at løbe Acisc (stavet??) Nimbus. Kostede jo 1500,- Købte dem ikke.

Jeg har nok lidt i sinde at gå op til min lokale sports butil og se på tilbud. Også fortælle om mit behov for ved en sko.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.