Hysteri eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Jules

Vinker skriver:

Niklas Emil får også nogle flip ala det du beskriver Viktor gjorde. Han blir sådan helt panisk, helt hysterisk og vil bare ingen ting andet end at vride sig og skrige. man kan slet ikke holde ham for han spræller så meget at man er ved at tabe ham. Synes det er vildt skræmmende.... Jeg har tænkt at det måske kunne hænge sammen med mareridt? Eller måske vokseværk?

Det er i hvert fald meget ubehageligt!

Det kunne være rart hvis de kunne forklare hvad der er galt :(

Prøv at se det link jeg har skrevet nede for neden... Det syntes jeg passer rigtig godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Bondepigen

Jules skriver:

Fandt også det her selv. Syntes det passer meget godt...

Altså det første læserbrev....

http://www.morsbaby.net/tumlingebrevkassen.htm#Hj%C3%A6lp-%20min%20s%C3%B8n%20p%C3%A5%202%20%C3%A5r%20f%C3%A5r%20hysteriske%20anfald

Wow...tak for det link, så forstår jeg det meget bedre. Jeg troede egentlig bare det var fordi Emma var syg, at hun har været sådan...

Vi må håbe de hurtigt kommer over det, for det er så frygtelig synd!!!

Anmeld

13. april 2010

anna-jonas

Det har vi også oplevet med Anna...............hvor man slet ikke kan komme i kontakt med hende, og hun er helt utrøstelig. Heldigvis er det længe siden............Men det er en skræmmende oplevelse.

Anmeld

14. april 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Det har vi også oplevet med Anna...............hvor man slet ikke kan komme i kontakt med hende, og hun er helt utrøstelig. Heldigvis er det længe siden............Men det er en skræmmende oplevelse.

Ja det var godt nok ikke rart... Godt vi var 2...ellers var jeg da gået helt i panik :(

Anmeld

14. april 2010

Jules

bondepigen skriver:

Wow...tak for det link, så forstår jeg det meget bedre. Jeg troede egentlig bare det var fordi Emma var syg, at hun har været sådan...

Vi må håbe de hurtigt kommer over det, for det er så frygtelig synd!!!

Håber godt nok os snart det er overstået... For det er godt nok ikke rart :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.