Going nuts over my nuts!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

nuggie

jeg læser lige med her, for jeg har godt nok også svært ved at finde en ammebh som jeg kan passe

mit problem er at jeg godt nok har store balloner men ikke er særlig bred over ryggen, og det er sku ikke nemt at finde, slet ikke når man bor på bøhlandet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

LotteGabriella

Sisley skriver:

De er bare for store til, at jeg kan finde en amme BH! Jeg kan finde BH'er der passer nu - en måned før termin - men hvor meget større bliver de lige, når mælken løber til?

Jeg er p.t. en H skål i Freya og hvis jeg prøver andre mærker i H/I skål er de 2-3skåle for små - super mærkeligt.

Hvilke mærker er store i skålene og går op til H/I skål? Hjælp?!

Sisley

ååh pis osse!

Min veninde frygter det samme, hun er 10 uger henne og er allerede gået 1 skål op (også til H)

Jeg har fundet nedenstående engelske hjemmeside som sælger ammebher med store skåle:

http://www.figleaves.com/uk/department.asp?dept=Drop_Cup_Bras&answerhandle=11927&searchhandle=A%3dwomenswear+not+in+olet%7eB%3dwomenswear+not+in+olet%7eD%3d12%7eE%3d0%5e0%5e2%5eLifeTime%7eG%3d11879%5e2%7eK%3d4%7eL%3d1%7eM%3d11%7eN%3d3%7e&originalquery=Womenswear+not+in+olet&answerhandleback=11927&cm_re=lhn-_-Shop-_-cta1_Drop cup

...vær dog opmærksom på at deres størrelser er anderledes end vores...der er en tabel under fittingroom, her er et link:

http://www.figleaves.com/uk/fitting_room.asp?cat=236&txt=11472

Håber at du finder noget du kan bruge

Anmeld

14. april 2010

LISBETH:-)

Jeg har samme problem som dig :-) Jeg fandt denne side, som jeg har bestilt fra.

Jeg fik varene meget hurtigt, leveringen var gratis og priserne også billige.

http://www.nursingbra-shop.co.uk

Jeg synes der er mange flotte, som ikke ligner gammel kone bh'er selv om de er i store størrelser.

Lisbeth

Anmeld

14. april 2010

jlp90

Der er også hjemmesiden lace.dk.

Har kun kigget hurtigt men de har flere slags i store str.

Anmeld

14. april 2010

Sisley

Hej alle

Tak for Jeres ihærdighed!!! Jeg har prøvet alle steder - Lace handler jeg fast hos, Hotmilks er for små, Carriwell dur heller ikke osv. Den eneste jeg ikke kender er Nursing Bra Shop, så der prøver jeg hvis Change ikke funker. Figleaves er i øvrigt også et udmærket sted, hvis udvalget hos Lace ikke er stort nok.

Tak igen!
Sisley

Anmeld

19. juli 2011

tinawalz

Måske du kan finde en amme-bh hos babywalz. Der har jeg købt en del udstyr.

www.babywalz.dk

Anmeld

19. juli 2011

Nessie

tinawalz skriver:

Måske du kan finde en amme-bh hos babywalz. Der har jeg købt en del udstyr.

www.babywalz.dk

Vil bare lige sige at tråden er over et år gammel

Anmeld

19. juli 2011

Albatrossen

Sisley skriver:

De er bare for store til, at jeg kan finde en amme BH! Jeg kan finde BH'er der passer nu - en måned før termin - men hvor meget større bliver de lige, når mælken løber til?

Jeg er p.t. en H skål i Freya og hvis jeg prøver andre mærker i H/I skål er de 2-3skåle for små - super mærkeligt.

Hvilke mærker er store i skålene og går op til H/I skål? Hjælp?!

Sisley

Jeg har fundet denne side denrundebutik.dk der har de op til m skål er nemlig også selv den heldige ejer af et par ordentlige kasser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.