Going nuts over my nuts!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.616 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Sisley

De er bare for store til, at jeg kan finde en amme BH! Jeg kan finde BH'er der passer nu - en måned før termin - men hvor meget større bliver de lige, når mælken løber til?

Jeg er p.t. en H skål i Freya og hvis jeg prøver andre mærker i H/I skål er de 2-3skåle for små - super mærkeligt.

Hvilke mærker er store i skålene og går op til H/I skål? Hjælp?!

Sisley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Betteisen

Hejsa...

Har du prøvet Anita og Carriwells BH er?? Jeg ved ikke om de er store i str. men de går op til H skål. De kan købes i Babysam

Hilsen Louise

Anmeld

13. april 2010

Sisley

Anita er knap samme størrelse som Freya og Carriwell er noget mindre. Jeg skal dog bruge noget der er større end en H skål, hvis bapperne har tænkt sig at blive større og det har jeg indtil videre ikke haft held med at finde.

Måske skal jeg bare droppe at finde en decideret amme BH og så bare bruge en almindelig BH eller sports BH - det kan jeg nemlig sagtens få.

Anmeld

13. april 2010

Betteisen

Hejsa...

Det kan ikke passe, at lige du ikke kan finde en fin amme bh, der passer. Jeg har kort googlet lidt og faldt over denne side. Prøv at kigge eller prøv at google amme bh store str. eller lign. På siden er der bh er op til str. J, men de har en service der gør at andre str. kan bestilles hjem (og returneres igen hvis de ikke passer). Håber du finder en løsning. Det er nu nemmest med en amme bh.

Pøj pøj med det

http://momshells.dk/shop/index.php?cPath=50_35_45&osCsid=a03ccaad54e1e85c40b95fbd897668d6

Anmeld

14. april 2010

Sisley

anistu skriver:

Hejsa...

Det kan ikke passe, at lige du ikke kan finde en fin amme bh, der passer. Jeg har kort googlet lidt og faldt over denne side. Prøv at kigge eller prøv at google amme bh store str. eller lign. På siden er der bh er op til str. J, men de har en service der gør at andre str. kan bestilles hjem (og returneres igen hvis de ikke passer). Håber du finder en løsning. Det er nu nemmest med en amme bh.

Pøj pøj med det

http://momshells.dk/shop/index.php?cPath=50_35_45&osCsid=a03ccaad54e1e85c40b95fbd897668d6

Jég har prøvet Momshells og kan ikke passe deres størrelser - de er meget mindre end Freya

Til gengæld kan jeg varmt anbefale Momshells - de er SUPER serviceminded og hjælpsomme!

Anmeld

14. april 2010

jlp90

Hej.

Har du kigget i Kæden Change. De har nemlig BHèr til store størrelser... Jeg ved det nemlig af erfaring at det ikke er nemt at finde. brysterne skulle forblive samme str. som i 3. semester efter man har født (dog lidt større når mælken løber til men skulle blive mindre igen efter et par uger). det er i hvert fald hvad jeg har læst mig frem til.

knus

Anmeld

14. april 2010

Sisley

jlp90 skriver:

Hej.

Har du kigget i Kæden Change. De har nemlig BHèr til store størrelser... Jeg ved det nemlig af erfaring at det ikke er nemt at finde. brysterne skulle forblive samme str. som i 3. semester efter man har født (dog lidt større når mælken løber til men skulle blive mindre igen efter et par uger). det er i hvert fald hvad jeg har læst mig frem til.

knus

Jeg har lige ringet til Change og de oplyser, at de har amme BH'er op til str. J, så måske er der en mulighed dér. Jeg har for nogle år siden prøvet deres almindelige BH'er og afskrev dem straks - de er igen mindre i skålene end Freya. Måske kan det godt gå med en J, hvis jeg ellers skulle bruge I - der er kun en måde at finde ud af det på

Det er simpelthen pisse frustrerende det her. Hvis mine bryster så bare var mega store, men det synes jeg egentlig ikke de er - de er nærmere ret brede i det og ligner bestemt ikke hverken H, I eller J skåle!

Anmeld

14. april 2010

Munder

Jeg brugte dem fra Change i str. H, de var supergode. Jeg synes det er rart de ikke er så vanvittig dyre som mange andre bh'er til store barme, så afsted til en Changebutik med dig

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

Sisley skriver:

De er bare for store til, at jeg kan finde en amme BH! Jeg kan finde BH'er der passer nu - en måned før termin - men hvor meget større bliver de lige, når mælken løber til?

Jeg er p.t. en H skål i Freya og hvis jeg prøver andre mærker i H/I skål er de 2-3skåle for små - super mærkeligt.

Hvilke mærker er store i skålene og går op til H/I skål? Hjælp?!

Sisley

PRØV HER DE HAR STORE STR... MENER INDTIL I FAST OG BESTILLING I STØRRE OGSÅ... OG SÅ ER DE IKKE KEDELIGE... HER KAN MAN FØ LIDT FOR ØJET OGSÅ... NAVNET SIGER DET HELE...

http://www.hotmilk.dk/

KNUS LENE DER OGSÅ HAR STORE PAKKER...

Anmeld

14. april 2010

millesofie

Jeg er lige nu en 80 H og jeg kan heller ikke finde amme bh'er i min str.

men jeg var i babysam kort før jeg fødte og der købte jeg carriwell amme-BH str (størst) XL og den har jeg været så glad for at jeg nu ejer tre stk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.