Billede-runde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Barbamama

Her er lige tre fra i søndags. Vi skulle ud og køre en tur i solskinnet og så skal man da have kasket på. Ha ha ha. Var flad af grin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

JustAnotherName

Pernilleh skriver:

Åh,hvor jeg elsker billedrunder

Dejlige,søde,smukke unger,har desværre ikke fået taget nogen billeder siden sidst,så I må undvære Alexander denne gang

ææv! 

Anmeld

13. april 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Her er lige tre fra i søndags. Vi skulle ud og køre en tur i solskinnet og så skal man da have kasket på. Ha ha ha. Var flad af grin

Hihi, hvor er hun herlig med kasket på   

Anmeld

13. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
JustAnotherName skriver:

ææv! 

Nå,så pyt...og lige et af den gamle hund samtidig

Anmeld

13. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

...som så ikke lige kom med

Anmeld

13. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Hihi, hvor er hun herlig med kasket på   

Ja det er min lille trucker

Anmeld

13. april 2010

Ida.

Som altid SKØØØØNT at se billeder af navleungerne det højner humøret i det sygdomsfyldte hjem

Her er lidt af mine tøser

1-3 Annika laver perler - se hvor fint hun har sat dem rundt i hele kanten

4 Linas hår krøller i nakken

5 Annika har lige været i bad og fået føntørret håret, så her sidder hun og ser Askepot med prinsessehår

6 Sådan ser duplo-huset ud, når mor har bygget (skal altså have taget et af dem farmand bygger - de er noget mere...øhhhm kedelige eller ordentlige som han selv siger )

7-8 Lina laver mad

Anmeld

13. april 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Som altid SKØØØØNT at se billeder af navleungerne det højner humøret i det sygdomsfyldte hjem

Her er lidt af mine tøser

1-3 Annika laver perler - se hvor fint hun har sat dem rundt i hele kanten

4 Linas hår krøller i nakken

5 Annika har lige været i bad og fået føntørret håret, så her sidder hun og ser Askepot med prinsessehår

6 Sådan ser duplo-huset ud, når mor har bygget (skal altså have taget et af dem farmand bygger - de er noget mere...øhhhm kedelige eller ordentlige som han selv siger )

7-8 Lina laver mad

De store perler der.... kan de stryges som de små almindelige? Eller er det mest bare til at lege med?

Anmeld

13. april 2010

Ida.

TbCp skriver:

De store perler der.... kan de stryges som de små almindelige? Eller er det mest bare til at lege med?

De kan stryges fuldstændig ligesom de små rørperler - mærket er også det samme. Jeg har nu endnu ikke strøget nogle af de plader, hun har lavet - de bliver bare brugt til leg - under stor koncentration, som du kan se

Vi har købt dem i panduro

Anmeld

13. april 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

De kan stryges fuldstændig ligesom de små rørperler - mærket er også det samme. Jeg har nu endnu ikke strøget nogle af de plader, hun har lavet - de bliver bare brugt til leg - under stor koncentration, som du kan se

Vi har købt dem i panduro

Jeg må have fat i nogle. Jeg har købt de små til Liva, men det er altså lidt for svært for hende endnu kan jeg se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.