Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Her er en stak af Liva fra idag.
Her er en stak af Liva fra idag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MORJESPERSEN skriver: Her er lidt af pigerne far den sidste tid....
Her er lidt af pigerne far den sidste tid....
JustAnotherName skriver: Billeder fra idag...
Billeder fra idag...
Bianca fjollerøv blotter lige mavsen....
sidder her og griner, dine piger er bare for skønne og kan bare genkende så meget mimik!
Karo skriver: Sikke nogle fine billeder Jeg er helt vild med det hvor far står med ryggen til med pigerne der kigger over hver deres skulder.
Sikke nogle fine billeder Jeg er helt vild med det hvor far står med ryggen til med pigerne der kigger over hver deres skulder.
Takker.. tror også jeg vil have det fremkaldt til stuen...
Og lige til sidst (undskyld jeg smider så MANGE billeder herind ....men det er svært at begrænse sig) - så kommer der lige nogle flere af Celina, som jeg tog igår...
Milka skriver: sidder her og griner, dine piger er bare for skønne og kan bare genkende så meget mimik!
Tak, ja jeg sad også lige og tænkte på dig og dine piger. Syndes bare de har så meget til fælles i deres udvikling. Amalie er mere fremme i udviklingen end Laura og det er jo det samme med dine piger.... Sjovt at Bille tager så forsigte skrid som Amalie...
Her er lidt af min dreng :)
Åh,hvor jeg elsker billedrunder
Dejlige,søde,smukke unger,har desværre ikke fået taget nogen billeder siden sidst,så I må undvære Alexander denne gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128