Hvor meget tøj i barnevognen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Findusinde

LAura smed huen for en go uge siden... Hun svedte simpelthen for meget.. I dag hvor der er total vindstille hos os, hun sover i en udestue hvor dørene står åbne... Hun har sovet i et par bukser, og 2 trøjer... Og så sin dyne, og hun var dælme varm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Ansemusen

Bruger i egentlig voksiposen om aftenen selvom det er sommer? Jeg har termin her 12. maj, og tænker om en voksipose overhovedet er nødvendigt at købe for os før til efteråret? Lillemanden skal ikke stå ude og sove, men skal kun ligge i barnevognen når vi er ude.

Anmeld

12. april 2010

christina2412

philip sover i en tynd jakke og sin dyne over, han kan ikke have mere på, så koger han, er en varm dreng. han stoppede med huen for knap fjorten dage siden, han var meget klam i nakken når jeg tog ham op.

Anmeld

12. april 2010

TbCp

3 af mine dagplejebørn sover i voksipose/duniduo poser... den ene havde kun en lille tynd hue på (pga. ørerne), den anden havde kun handsker på, da hun altid får rigtig kolde hænder og den sidste kun sit almindelige tøj.
Mit 4. dagplejebarn sover med dyne og havde en tynd jakke, hue og vanter på.

Anmeld

12. april 2010

SaNiNa

Nicklas sover stadig i sin voksi men kun i sit almindelige tøj og uden hue og han er rigelig varm når han kommer ind. i dag i dp har han sovet sin sin fleec dragt med sin dyne uden noget problem...

Anmeld

12. april 2010

BabyStella!

Hejsa!

Nu hvor det er begyndt at blive pragtfuldt vejr! Hvad klæder i de små i når de skal ud og sove?? Synes det er ekstrem svært at finde ud af det.. Lige nu kan jeg se at i hendes barnevogn er der 29 grader....

Hej søde. Min tøs sover bare med en sweatshirt med hue, og så et tyndt tæppe - jeg har så oz en sort barnevogn.

Ellers tjek i nakken, hvor varm Laura er. Nu sådan en som Stella - der skal ikke ret meget til, før hun er meget varm, og blir´ irriteret. Så som sagt får hun bare en tynd trøje på. Nogle gange er tæppet oz kun hen over benene. Bruger nemlig ikke strømpebukser mere, andet end hvis hun self. har kjole på

Knus!

Ps. Havde  Sp´en på besøg i fredags, og hun mente at Voksi-posen var for varm nu.

Anmeld

12. april 2010

BabyStella!

Ansemusen skriver:

Bruger i egentlig voksiposen om aftenen selvom det er sommer? Jeg har termin her 12. maj, og tænker om en voksipose overhovedet er nødvendigt at købe for os før til efteråret? Lillemanden skal ikke stå ude og sove, men skal kun ligge i barnevognen når vi er ude.

Hej! Jeg fik at vide af min SP, som var her i fredags, at posen er for varm nu. Selvfølgelig bestemmer man selv Hvis børnene bare har deres alm. tøj på, er det vel ikke så galt. Jeg er så stoppet med at bruge min, fordi den er sort og min barnevogn er sort.

Nu sover tøsen bare en tynd sweatshirt med hue og sin dyne

Det blir´ forhåbentlig kun varmere, så jeg vil vente til efteråret med at købe en, hvis jeg var dig

Pøj pøj!

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Herhjemme har Laura altid en uld/bomuld body på (den er så god til at transportere varme) og en alm body + bukser eller en heldragt udover. Og naturligvis strømper Når hun så kommer ud for at sove får en en uld/bomuld elefanthue på, en tynd uldcardigan og uld vanter (fornemmer man at jeg er glad for uld!? ) og så dynen. Hun er lækker varm, men slet ikke klam, når hun kommer ind

Jeg er virkelig glad for hendes uld ting. Specielt dem der både er uld og bomuld, for de er lækre bløde og varme og, som jeg skrev før, varmetransporterende...

Knus

Anmeld

12. april 2010

Lullaby

Yazze har alm tøj på og en tynd fleecetrøje sammen med hendes dyne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.