Hvor meget tøj i barnevognen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.740 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Findusinde

Hejsa!

Nu hvor det er begyndt at blive pragtfuldt vejr! Hvad klæder i de små i når de skal ud og sove?? Synes det er ekstrem svært at finde ud af det.. Lige nu kan jeg se at i hendes barnevogn er der 29 grader....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Ansemusen

Jeg ved bare at de hellere må have det for koldt end for varmt. Men det hjælper dig nok ikke så meget

Anmeld

12. april 2010

DKA

Jeg følger med her, sys nemligt også det er mega svært...

Min datter har indtil nu haft sin voksipose og en tynd bommuldshat men har netop skiftet det ud med en tynd fleecedragt og hendes dyne - er meget itvivl om det er for meget?

Knus

Anmeld

12. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina får en trøje på med hætte og så dyne - hun er slet ikke kold

Anmeld

12. april 2010

LotteN

Jeg har skiftet til sommerdyne i sleeben og så sover hun med hue og en tynd trøje ud over. og så skal hun ligge uden bukser på fremover, var alt for varm da jeg tog hende op igår

Anmeld

12. april 2010

Pige2009

Laura ligger stadig i hendes voksipose i en tynd jakke og hue Hun har det tilpas, og er ikke klam af sved, når hun bliver taget ind.

Grunden til, der er så varmt i hendes barnevogn, er jo også, at hun selv udskiller en del varme - især ved hovedet, hvis det er der, du har babyalarmen stående

K.h. Linda

Anmeld

12. april 2010

NinaNymannMadsen

ja det spørg jeg enlig også om... lige nu sover min datter asta maria med en flisdragt(staves) og en tynd hue og hendes dyne på... hun er ikke varm når jeg tager hende op og heller ikke kold men hun har dejlig røde kinder... mon det fordi det har været lige tilpas... men nu er vejret jo rigtig skønt så mon ikke hun skulle ha mindre tøj på unden for... eller hvad?

Anmeld

12. april 2010

Lone Jakobsen

rasmus havde sin vinterjakke på, men stod i skyggen og var ikke for varm.

Anmeld

12. april 2010

Majbriteriksen

Herhjemme er det eneste han har på ud over alm. tøj, en lille bomuldshue. Han koger hvis han får mere på. Jeg har så også en søn som kun har body på når vi er inden-en meget varm dreng.

Anmeld

12. april 2010

line melias mor

syntes også det har været rigtig svært også fordi dagene er så forskellige nogle gange med megen blæst osv. men Melia sover slet ikke med hue de dage hvor det er varmt og der næsten ingen vind er for de gange hun har sovet med hue på har hun simpelthen svedt så meget. ellers tager jeg nogle gange hendes dyne af hvis jeg kan mærke hun er lidt varm. vi bruger nogle gange en jakke ellers ligger hun bare med tyk trøje og bukser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.