Bleer !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Ansemusen

nannanadja skriver:

vi bruger huggies til den lille og libero til vores den store.

huggies forde de er lette og suger super godt, det er helt klart den ble jeg vil anbefale.

libero up and go til nat ble til den store., den er som lavet til hende.

jeg vil ha en ordenlig ble til mine børn og pris og kvallitet hænger sammen, de er dyere end lidl-aldi og nettos bleer men de er gode

Ifølge de tests jeg har læst skulle Aldis bleer være bedre end andre bleer. Så tror ikke man her kan snakke om kvalitet og pris. Tror den høje pris på fx. Libero skyldes alle deres reklamer, som jo koster enormt mange penge! Dermed ikke sagt at Libero, Pampers, Huggies osv. ikke er bedst til nogle børn. Tror simpelthen det er individuelt og intet har med prisen at gøre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Lone Jakobsen

her bruges der landlord fra rema1000 en super god ble til billig penge.

jeg synes ikke at pris og kvalitet hænger sammen. har prøvet de fleste mærker, og der er bare forskel på hvordan bleer sidder på forskellige børn i forskellige aldre.

Anmeld

12. april 2010

nannanadja

jeg syntes bare rema s bleer ikke er så gode men prisen er også i bund...de er tynde og vil ikke købe dem til mit barn.. men vi er forskellige alle sammen og det er kun godt.

Anmeld

25. maj 2010

line melias mor

jeg har prøvet de fleste men har elsket aldis. da vi manglede bleer måtte jeg hurtig i aldi og fandt så liberos up and go en bukseble og jeg blev straks forelsket. er vild med at man ikke behøver at lukke dem og man tager dem på som en underbuks genialt til os da hun altid sparker sindsyg meget og vender sig. så fra nu af kører jeg kun med dem. har prøvet lidl´s og dem kunne vi sagtens bruge

Anmeld

25. maj 2010

CamiRon

banaman89 skriver:

Min datter er knap 7 mdr nu  Vi har faktisk næsten kun brugt pampers til hende , for da vi prøvede Aldi's bleer fik hun udslet med det samme af dem ..

Jeg har hørt at Lidl's bleer skulle ligne meget pampers , men er det rigtig ? eller har i andre mærker der er lige så gode ?

Bilka har nemlig tilbud på pampers i denne uge 3 pakker for 189,-

Mvh Anna ..

Vi har kun brugt Lidl's. Når vi har prøvet Pampers, Liberos osv har Emma altid kunnet tisse enten den ene eller den anden vej ud af dem.

Lidl's koster 50-53 kr for en pakke med 50 stk. i.

Anmeld

25. maj 2010

Brams

Herhjemme har vi altid brugt Libero og dem er vi rigtige glade for.

Anmeld

25. maj 2010

Mor Til Julie<3

Her har vi altid bruqt aldi`s bleer liiiie fra starten a ... Oq dem er vi sQ riqtiq qlade for ...

Anmeld

13. oktober 2010

marius' mor

Hmm vi bruger pampers baby dry og easy up, da de holder ham tør om natten og er astma-allergimærket..

Vi har prøvet Aldi's bleer men der er parfume/duftevand i, og det bryder jeg mig ikke om at bruge så de er derfor valgt fra i vores hjem

Men det er selvfølgelig en smags sag og, der er da sikkert mange som bruger aldi's bleer til deres børn uden de udvikler allergi...

Anmeld

13. oktober 2010

Mira0911

Vi bruger bleerne fra Lidl - Og dem er vi ret godt tilfredse med... :) 

Anmeld

13. oktober 2010

Low

banaman89 skriver:

Min datter er knap 7 mdr nu  Vi har faktisk næsten kun brugt pampers til hende , for da vi prøvede Aldi's bleer fik hun udslet med det samme af dem ..

Jeg har hørt at Lidl's bleer skulle ligne meget pampers , men er det rigtig ? eller har i andre mærker der er lige så gode ?

Bilka har nemlig tilbud på pampers i denne uge 3 pakker for 189,-

Mvh Anna ..

Min dreng har ikke haft problemer med nogle bleer endnu. Jeg har prøvet et par stykker men nu bruger jeg bare den fra lidel og de koster 50 kr for 56 bleer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.