Bleer !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. april 2010

banaman89

Min datter er knap 7 mdr nu  Vi har faktisk næsten kun brugt pampers til hende , for da vi prøvede Aldi's bleer fik hun udslet med det samme af dem ..

Jeg har hørt at Lidl's bleer skulle ligne meget pampers , men er det rigtig ? eller har i andre mærker der er lige så gode ?

Bilka har nemlig tilbud på pampers i denne uge 3 pakker for 189,-

Mvh Anna ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Laulund87

Jeg bruger dem fra aldi og dem fra lidl og jeg synes de er rigtig gode begge mærker..

Anmeld

12. april 2010

Gittemor09

banaman89 skriver:

Min datter er knap 7 mdr nu  Vi har faktisk næsten kun brugt pampers til hende , for da vi prøvede Aldi's bleer fik hun udslet med det samme af dem ..

Jeg har hørt at Lidl's bleer skulle ligne meget pampers , men er det rigtig ? eller har i andre mærker der er lige så gode ?

Bilka har nemlig tilbud på pampers i denne uge 3 pakker for 189,-

Mvh Anna ..

Jeg bruger dem fra aldi.. og synes at de er rigtig gode...!! kan dog ikke bruge dem fra lidl endnu da hun ikke er kommet til den størrelse men min søster bruger dem, og hun siger at de minder rigtig meget om Pampers..!!

jeg prøvede økologiske bleer til sofie.. og dem kunne hun bestemt ikke tåle..!!

Anmeld

12. april 2010

<3

Bruger også dem fra aldi...

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

Jeg bruger også dem fra Aldi. De har altid været gode til begge mine børn.

Min mor kom med nogle af dem fra Lidl, og de er også helt udemærkede.

Stk-prisen er 1 kr. pr. ble. Både Aldi's og Lidl's bleer.

Jeg synes andre billig-bleer (f.eks. fra Rema) blir for stive i det. De føles ikke nær så eftergivende og behagelige. Så derfor foretrækker jeg helt klart Aldi's.

Anmeld

12. april 2010

patella

Jeg bruger billigmærket (Landlord) fra Rema 1000. De er super gode. Jeg fik 3 bleer fra Aldi af en fra min mødregruppe, bare så jeg lige kunne prøve dem. Men Bastians mås var fugtig da han havde haft den på efter en lang lur. Så det gad jeg ikke. Men Rema´s er ligeså gode som Pampers og Libero (som jeg brugte i starten) hvis du spør mig. Aldrig fugtig når jeg tar den af, også selvom den har været på en lang nat. 

De er desuden også Svanemærket og godkendt af Astma og Allergiforbundet.

Bastian bruger dem der vidst nok hedder noget med 7-16 kg (han vejer 8 kg) og de koster 50 kr. for 50 stk. 

Anmeld

12. april 2010

tumle81

Vi bruger libero da vores børn får udslæt af de billige bleer, og vi har prøvet dem fra aldi, rema og kvickly...

Libero er superb :-)

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen

Nu har jeg ikke selv prøvet noget endnu. Men udfra alt det jeg har hørt fra forskellige mødre om forskellige børn, så er det helt individuelt hvad der er bedst for det enkelte barn. Jeg ville dog altid starte med at prøve de billige, da jeg er overbevist om, at det intet har med pris at gøre hvorvidt barnet kan tåle bleen eller ej. Aldis har vundet flere tests og kender mange som er rigtig glade for dem. Så tror man skal prøve sig frem, og for pengepungens skyld starte i den billige ende!

Anmeld

12. april 2010

Pige2009

Jeg kan også tilslutte mig Libero-klubben. Laura har prøvet en del bleer, og hun får rød nummer af de billige. Vi har også prøvet Pampers, men dem er der lotion i, så dem kunne hun heller ikke tåle.

Vi køber kun Libero, når de er på bud. Lige hun er hun i str. 5-8 kg, da hun vejer lige lidt over 7 kg., men vi går snart op i en 7-14 kg.

Så jeg kan kun sige én ting: Libero til Laura

K.h. Linda

Anmeld

12. april 2010

nannanadja

vi bruger huggies til den lille og libero til vores den store.

huggies forde de er lette og suger super godt, det er helt klart den ble jeg vil anbefale.

libero up and go til nat ble til den store., den er som lavet til hende.

jeg vil ha en ordenlig ble til mine børn og pris og kvallitet hænger sammen, de er dyere end lidl-aldi og nettos bleer men de er gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.