Hjalp den dig under din graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Trolde_mor

Kirle skriver:

Ja varmt bad og et "rigtigt" bækkenbælte, ikke rundt om maven som jeg først prøvede, hjalp enormt!

Så du kan anbefale et af de smalle man kommer under maven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Mille83

Senia skriver:

Kunne da godt ske jeg skulle prøve det..

Skal man have en henvisning fra egen læge eller noget først?

jeg sagde det til min jordemoder, som ringede ned til afdelingen på sygehuset og efter en uges tid lå der et brev om en tid ved deres fysioterapeuter, også lånte jeg sådan et bælte. Men igen det var ikke det der hjalp mig, det der hjalp mig var det jeg lånte ved min akupunktør/fysioterapeut.

Anmeld

13. april 2010

forår

Senia skriver:

Jeg har allerede smerter i bækkenet og forsøger nu på bedste vis at aflaste, og kom så til at tænke på graviditetsbælter.

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=792

Inden jeg styrter ud og køber sådan en, vil jeg høre om jeres oplevelser med dem...

Takker på forhånd

JEg fik bækkenløsning da jeg var gravid; og hvis det ikke havde været for sådan et bælte af elastik man spænder under maven, så ved jeg ikke hvad jeg havde gjort.

Jeg kunne INTET. Jeg kunne ikke gå. En tur på toilettet foregik med tårer. Og efter jeg fik det og havde haft det i en uges tid, gik jeg igen dog med kortere skridt end normalt, men jeg kunne gå unden smerter.

Det er møg trælst at have på, jeg sys det gnavede lidt, men heller det end smerten

Dea

Anmeld

13. april 2010

Dansker i England

Jeg havde ikke ondt i bækken men min nedre ryg, da jeg var gravid, og derfor var jeg til fys og fik et bælte, men det hjalp overhovedet ikke mig.

Anmeld

13. april 2010

Trolde_mor

Jeg var i babysam og købe en idag, fik lov at prøve den på, og den gav en fantastisk støtte, og var helt behageligt at få på.

Syntes dog den kravler lidt op, men den er også en smule for stor lige nu, men den passer nok indenfor de næste par uger.

Mange tak for alle jeres svar

Anmeld

22. april 2010

<3

Lille-nivs mor skriver:

Så du kan anbefale et af de smalle man kommer under maven?

Jeps, de rigtige kan man ikke sidde med og er knap så smarte for de er jo uden på tøjet så man kan tage af og på

Men de virker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.