2. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.096 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. april 2010

NoName

Hej piger

Lige et lille spørgsmål...

Skal til 2. lægebesøg på onsdag hvor jeg er 25+0. Er der noget jeg skal huske at have med? Hvad har i haft af spørgsmål til lægen, jeg er helt på bar bund over hvad der skal ske???

på forhånd tak for svar

NoName 24+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hejsa

Da jeg var til 2.lægebesøg fik vi os bare en lille snak, om mit ve og vel - derudover lyttede vi til babys hjertelyd, og han mærkede på min mave.

Du skal nok under alle omstændigheder have en urinprøve med, det skulle jeg ihvert fald.'

Mht. spørgsmål, så havde jeg ingen på daværende tidspunkt - føler også at jeg bedre skal spørge min jordemoder til råds, men det er jo nok individuelt hvordan man har det med sin læge/jordemoder

Anmeld

12. april 2010

BinaMor

hvad putter i tisset i? jeg kan simpelthen ikke finde en bøtte som ikke afsløre det hele før tid

Anmeld

12. april 2010

Laulund87

gabriellasmor skriver:

hvad putter i tisset i? jeg kan simpelthen ikke finde en bøtte som ikke afsløre det hele før tid

du kan købe sådan nogle små beholdere på apoteket

Anmeld

12. april 2010

BinaMor

Laulund87 skriver:

årh super. tak..

Anmeld

12. april 2010

gabriellasmor skriver:

Ha ha! Jeg er faktisk ligeglad med om andre kan se at det er urin jeg har i koppen - bruger bare sådan et engangsbæger.

Selvfølgelig går jeg ikke op til lægen, og sætter mig i venterummet imens jeg stiller koppen på bordet, foran de andre ventende gæster, ha ha.

Jeg er så heldig at jeg denne gang har en anden læge, end da jeg ventede min datter for 5 år siden. Her stilles nemlig engangbægre til rådighed på toilettet, så man ikke behøver have den med hjemmefra - hvilket sådan set også er mest praktisk, såfremt man er i bil.....

Anmeld

12. april 2010

Anja

2. lægebesøg er bare en snak om hvordan du har det. Du skal lave en urinprøve (i vores lægehuset behøver man ikke have den med, man kan lave den på deres toilet), så mærker han på maven og lytter til babys hjerte. Du bliver sikkert også vejet.

Og så skriver han alt info på vandrejournalen.

Anmeld

12. april 2010

Laulund87 skriver:

Det var smart, det vidste jeg slet ik....

Anmeld

12. april 2010

Laulund87

Mathildesmor skriver:

Det var smart, det vidste jeg slet ik....

Anmeld

12. april 2010

NoName

Super, så må jeg lige omkring apoteket inden jeg kører hjem idag.

Så er det jo generelt bare en "kedelig" omgang papirnusseri jeg skal til...

Synes nu ikke jeg behøver blive vejet, det er da alt for deprimerende med de høje tal den viser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.