LouiseLarsen skriver:
Hejsa Tøser!
Gud i himlen hvor er jeg nervøs idag.....
Vi skal til ENDNU en igangsættelses samtale idag (Er nr 3) De sidste to gange er vi blevet lovet at nu var det nu, men så har de alligevel trukket det i land igen.... Sidst var undskyldningen at jeg ik var nok modnet forneden og at ham lægen ikke mente at det var en go ide at begynde at sætte mig igang med stikpiller, så jeg skulle komme igen efter påske og håbe på jeg så var modnet.
Var så til Jm i Tirsdags og fik afvide at nu var min livmoderhals HELT VÆK og livmodermunden 1½ cm åben. Så nu ville det være muligt at prikke hul på vandet.....
De sidste par dage har jeg haft nogen rigtig heftige plukveer, som sikkert har modnet mig en tand mere, og jeg er over termins datoen. Jeg er så spændt på om ham Hr læge nu vil sætte lidt skub i tingene ved at prikke hul på vandet... Det er smadder hårdt at sidde her og ikke vide en dyt af hvad jeg skal forvente og forestille mig.... Jeg vil så gerne glæde mig, slappe af og håbe på at jeg om 4 timer får det svar vi så endelig gerne vil have (at de vil prikke hul) Men tør bare slet ikke håbe på noget, når jeg de sidste to gange er blevet skuffet.....
Ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her, måske bare lige komme ud med det..... Manden er i skole, han skal lave eksamens opgave da han skal op til eksamen Torsdag formiddag, så jeg sidder her helt alene og tankerne er ved at gøre mig skør....
UUhh hvor er det spændende Louise!! jeg kan godt forstå du er ved at gå til af nerver! men jeg er sikker på at de gør noget aktivt i dag og at du ikke bare bliver snedt hjem igen!
Og ved du hvad, jeg synes jo du er SÅ heldig! Jeg har termin i dag, her et par dage efter dig, og jeg synes uvisheden om hvornår det bliver er SÅ træls. Ville sådan ønske det var mig nu:-)
Al held og lykke herfra - glæde rmig til at høre om en forhåbentlig god fødsel og se billeder af guldklumpen:-)
Anmeld