Så nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. april 2010

LouiseNielsen

Hejsa Tøser!

Gud i himlen hvor er jeg nervøs idag.....

Vi skal til ENDNU en igangsættelses samtale idag (Er nr 3) De sidste to gange er vi blevet lovet at nu var det nu, men så har de alligevel trukket det i land igen.... Sidst var undskyldningen at jeg ik var nok modnet forneden og at ham lægen ikke mente at det var en go ide at begynde at sætte mig igang med stikpiller, så jeg skulle komme igen efter påske og håbe på jeg så var modnet.

Var så til Jm i Tirsdags og fik afvide at nu var min livmoderhals HELT VÆK og livmodermunden 1½ cm åben. Så nu ville det være muligt at prikke hul på vandet.....

De sidste par dage har jeg haft nogen rigtig heftige plukveer, som sikkert har modnet mig en tand mere, og jeg er over termins datoen. Jeg er så spændt på om ham Hr læge nu vil sætte lidt skub i tingene ved at prikke hul på vandet... Det er smadder hårdt at sidde her og ikke vide en dyt af hvad jeg skal forvente og forestille mig.... Jeg vil så gerne glæde mig, slappe af og håbe på at jeg om 4 timer får det svar vi så endelig gerne vil have (at de vil prikke hul) Men tør bare slet ikke håbe på noget, når jeg de sidste to gange er blevet skuffet.....

Ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her, måske bare lige komme ud med det..... Manden er i skole, han skal lave eksamens opgave da han skal op til eksamen Torsdag formiddag, så jeg sidder her helt alene og tankerne er ved at gøre mig skør....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Dictes mor

Uh det er da spændende! Nej hvor jeg dog håber, at det bliver idag du får den lille i armene! Jeg krydser fingre for at alt kommer til at gå godt og at det er hurtigt overstået, og så glæder jeg mig til at høre om det hele, når I er kommet hjem igen.

Stort knus fra camilla

Anmeld

12. april 2010

Sisley

Ej puha - jeg kan godt forstå du er på dupperne

Man har et eller andet sted hele tiden vidst at dagen ville komme, men det må være så mærkeligt at det nu er så tæt på!

Krydser fingre og ønsker al held og lykke!

Sisley
36+1

Anmeld

12. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Uhhh jeg håber for dig at de sætter dig igang. Kan godt forstå at du ikke vil håbe for meget Men mon ikke de skal vente til efter eksamen på torsdag?

Anmeld

12. april 2010

LouiseNielsen

Jeanne skriver:

Uhhh jeg håber for dig at de sætter dig igang. Kan godt forstå at du ikke vil håbe for meget Men mon ikke de skal vente til efter eksamen på torsdag?

Alt det med eksamen er der styr på... Hvis det ramler sammen skal han bare sende hans lære en sms, også får han lov til at få et nyt forsøg.... Men chancen for at jeg har født inden torsdag er jo rigtig stor, det er værre hvis jeg ikke har, for så kan det måske nemmere ende med at jeg føder af mig selv torsdag....

Anmeld

12. april 2010

MariaJ

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Tøser!

Vi skal til ENDNU en igangsættelses samtale idag (Er nr 3) De sidste to gange er vi blevet lovet at nu var det nu, men så har de alligevel trukket det i land igen.... Sidst var undskyldningen at jeg ik var nok modnet forneden og at ham lægen ikke mente at det var en go ide at begynde at sætte mig igang med stikpiller, så jeg skulle komme igen efter påske og håbe på jeg så var modnet.

Var så til Jm i Tirsdags og fik afvide at nu var min livmoderhals HELT VÆK og livmodermunden 1½ cm åben. Så nu ville det være muligt at prikke hul på vandet.....

De sidste par dage har jeg haft nogen rigtig heftige plukveer, som sikkert har modnet mig en tand mere, og jeg er over termins datoen. Jeg er så spændt på om ham Hr læge nu vil sætte lidt skub i tingene ved at prikke hul på vandet... Det er smadder hårdt at sidde her og ikke vide en dyt af hvad jeg skal forvente og forestille mig.... Jeg vil så gerne glæde mig, slappe af og håbe på at jeg om 4 timer får det svar vi så endelig gerne vil have (at de vil prikke hul) Men tør bare slet ikke håbe på noget, når jeg de sidste to gange er blevet skuffet.....

Ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her, måske bare lige komme ud med det..... Manden er i skole, han skal lave eksamens opgave da han skal op til eksamen Torsdag formiddag, så jeg sidder her helt alene og tankerne er ved at gøre mig skør....

Uh, jeg skal krydse finge for dig. Håber de vil sætte dig i gang i dag, eller at du i hvert fald får vished over hvad planen er hvis du ikke sættes i gang lige nu. Træls med ventetid.

Maria

Anmeld

12. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
LouiseLarsen skriver:

Alt det med eksamen er der styr på... Hvis det ramler sammen skal han bare sende hans lære en sms, også får han lov til at få et nyt forsøg.... Men chancen for at jeg har født inden torsdag er jo rigtig stor, det er værre hvis jeg ikke har, for så kan det måske nemmere ende med at jeg føder af mig selv torsdag....

Jamen så er det bare med at komme igang

Anmeld

12. april 2010

Vidunderligeunger

Hold kæft hvor er det tarveligt! Jeg ville sgu også være lidt i øv humør, hvis det var samtale nr. 3... Håber rigtig meget for  jer at denne gang er noget ved! 

og ser frem til en FB inden længe.. Bliver da SÅ spændende!!! 

og ve/igangsættelsesstøv herfra

Anmeld

12. april 2010

anna-jonas

Du kan vel insistere.............det plejer at hjælpe. Håber at du har født inden dette døgn er slut.

Mette

Anmeld

12. april 2010

Karo

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Tøser!

Jeg ved præcis hvordan du har det. Jeg blev sat igang d. 31/3 efter af være gået 14 dage over tid, og jeg var bare så utålmodig tilsidst. Jeg havde faktisk ingen tålmodighed tilbage.

Jordemødrene havde flere gange snakket om at de ville lave en hindeløsning, som foråbentligt ville sætte gang i det hele, men hver gang jeg så var inde var det ikke muligt at lave en, da jeg ikke havde åbnet mig.

Mon ikke de tager vandet i dag ? Jeg vil helt sikkert krydse fingere for dig, for det er virkeligt bare ulideligt tilsidt at gå at vente på noget som føles aldrig sker.

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.