Jeg vil bare gerne sove lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Bayze

Mette88 skriver:

Du går ind på 'min profil'.. Så står der dit brugernavn for oven, så står der 40, som du selv har skrevet, bare klik på den. fik du fat i det?

Aahh tusind tak - dén var svær!! :-) Det er ikke sådan når det bliver så nemt at man ikke kan finde ud af det:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

MetteMTH

Bayze skriver:

Aahh tusind tak - dén var svær!! :-) Det er ikke sådan når det bliver så nemt at man ikke kan finde ud af det:-)

Var så lidt

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mette88 skriver:

Jeg sover også rigtig dårligt for tiden. Det ødelægger også min nattesøvn når jeg skal op og tisse hele tden.

Døjer også med at dårlig lænd, hvis jeg har gået  2-3 timer, kan jeg næsten ikke gå mere. Blev hjemme fra arbejde fredag nat og igår nat. orkede ikke, plus at jeg har fået influenza nu. Det er mega irriterende, kan det være farligt for den lille?

Mmmm... Jeg tror ikke at det skader babyen... Min baby er mega aktiv hele tiden stort set... mmm. Men det er træls.

Faktisk er det ikke, når jeg ikke har lavet noget hele dagen, at jeg ikke kan sove, men faktisk hvis der er sket rigtig meget, så kan jeg ikke rigtig falde til ro Suk...

Nu har jeg været til gravid svømning i Asnæs svømmehal, skønt og købt en jordbær kage med hjem og nu vil jeg putte i husbonnis arm lidt, indtil jeg skal hente piger. (det er tøsesvømningsdag idag).

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Bayze skriver:

Læg den dårlige samvittighed laaaangt væk! Det er simpelthen så hårdt når man kører uden søvn og en mega stressfaktor. Godt at du blev hjemme fra arbejde. Selvom du selvfølgelig stadig er træt og i underskud, så er det altså noget andet at tage til svømning og pleje sig selv end det er at skulle honorere kravene på arbejde en hel dag. Og du har også brug for at være ovenpå og klar til i morgen, ihh det bliver spændende...:-)

Min søvn er normalt også "sårbar", og har også døjet med endnu mere ujævn og manglende søvn under graviditeten. Det er altså hårdt....

Forresten Zafir - kan du fortælle mig hvordan man ændrer i sin statusbesked - kan ikke hitte ud af det?

Ja... Jeg ved det godt. Jeg siger det jo altid til alle andre. Men jeg er bare dårlig til at sige de der ting til mig selv

Så det var rigtig godt min veninde lige kom og bankede på min bilrude...

Nu har jeg det dejlig afslappet i kroppen ovenpå gravidsvømning og har fået lyttet hjertelyd. - en rigtig lille bavian Den flyttede sig 3 gange, mens hun lyttede på den

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen

Selvfølgelig må du brokke dig!! Gjorde jeg selv i stor stil for noget tid siden  Jeg kan kun sige at jeg føler MED dig! Omend årsagerne til den manglende søvn er forskellige, så opleves det vel ens i sidste ende! Mine hænder gør simpelthen så ondt pga. væske og jeg kan ikke finde ro eller ligge ordentligt. Ligger med to puder for at hovedet ikke skal presse så meget på skuldrene og blokere for blodtilførslen til arme og hænder, hvilket så resulterer i mega hold i nakken. Pest eller kolera vælges der mellem her.

Men nok om mig, ville bare sige at du bestemt ikke er alene Jeg håber din krop snart finder ro igen, så du kan få noget søvn inden lille fnug kommer til verden og måske frarøver dig din søvn for alvor!

Anmeld

12. april 2010

Bayze

Zafir skriver:

Ja... Jeg ved det godt. Jeg siger det jo altid til alle andre. Men jeg er bare dårlig til at sige de der ting til mig selv

Så det var rigtig godt min veninde lige kom og bankede på min bilrude...

Nu har jeg det dejlig afslappet i kroppen ovenpå gravidsvømning og har fået lyttet hjertelyd. - en rigtig lille bavian Den flyttede sig 3 gange, mens hun lyttede på den

Åhh hvor dejligt, det er bare så skønt! Med hjertelyd på "nethinden", en tilpas krop ovenpå svømningen og solskin udenfor så lyder det som om det blev en rigtig dejlig dag på trods af den trælse nat

Men ja, du har evig ret - det er urtolig så dygtig man kan være til at give andre råd mht at passe på dem selv, det er meget sværere selv at praktisere...

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Ansemusen skriver:

Selvfølgelig må du brokke dig!! Gjorde jeg selv i stor stil for noget tid siden  Jeg kan kun sige at jeg føler MED dig! Omend årsagerne til den manglende søvn er forskellige, så opleves det vel ens i sidste ende! Mine hænder gør simpelthen så ondt pga. væske og jeg kan ikke finde ro eller ligge ordentligt. Ligger med to puder for at hovedet ikke skal presse så meget på skuldrene og blokere for blodtilførslen til arme og hænder, hvilket så resulterer i mega hold i nakken. Pest eller kolera vælges der mellem her.

Men nok om mig, ville bare sige at du bestemt ikke er alene Jeg håber din krop snart finder ro igen, så du kan få noget søvn inden lille fnug kommer til verden og måske frarøver dig din søvn for alvor!

Ja... Det må vi håbe. Ellers må jeg sove de sidste 8 uger, når jeg går fra Det bliver dejligt. Og heldigvis er der jo også mange helligdage + at jeg holder helt fri de dage jeg skal til scanning, jm osv. Så jeg må da kunne klare det. Lige nu føles det bare lidt uoverskueligt, hvsi det skal blive ved. Ellers må jeg jo bare sige, at de dage om ugen, hvor jeg ikke sover, der må jeg simpelthen melde mig syg... mmm.

Men atlså - håber at det snart går bedre med at sove. I aften er jeg helt alene hjemme fra kl. 21, fordi Idun skal til kbh og sove, fordi hun skal i zoo i morgen. Så hun kører med far, når han skal på arbejde. Det blir dejligt at være helt alene... og prøve at sove lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.