Ansemusen skriver:
Selvfølgelig må du brokke dig!! Gjorde jeg selv i stor stil for noget tid siden
Jeg kan kun sige at jeg føler MED dig! Omend årsagerne til den manglende søvn er forskellige, så opleves det vel ens i sidste ende! Mine hænder gør simpelthen så ondt pga. væske og jeg kan ikke finde ro eller ligge ordentligt. Ligger med to puder for at hovedet ikke skal presse så meget på skuldrene og blokere for blodtilførslen til arme og hænder, hvilket så resulterer i mega hold i nakken. Pest eller kolera vælges der mellem her.
Men nok om mig, ville bare sige at du bestemt ikke er alene
Jeg håber din krop snart finder ro igen, så du kan få noget søvn inden lille fnug kommer til verden og måske frarøver dig din søvn for alvor!
Ja... Det må vi håbe. Ellers må jeg sove de sidste 8 uger, når jeg går fra
Det bliver dejligt. Og heldigvis er der jo også mange helligdage + at jeg holder helt fri de dage jeg skal til scanning, jm osv. Så jeg må da kunne klare det. Lige nu føles det bare lidt uoverskueligt, hvsi det skal blive ved. Ellers må jeg jo bare sige, at de dage om ugen, hvor jeg ikke sover, der må jeg simpelthen melde mig syg... mmm.
Men atlså - håber at det snart går bedre med at sove. I aften er jeg helt alene hjemme fra kl. 21, fordi Idun skal til kbh og sove, fordi hun skal i zoo i morgen. Så hun kører med far, når han skal på arbejde. Det blir dejligt at være helt alene... og prøve at sove lidt 
Anmeld