Jeg ved ikke om man må brokke sig, når graviditetsgenerne er så små... Men altså - jeg har ligamentsmerter, lidt foran og får ondt i lænden når jeg laver for meget. Men det er jo forståeligt...
Men jeg sover altså bare SÅ dårligt. Ikke hver nat, men 1-2 gange om ugen sover jeg virkelig dårligt. Som i nat. Jeg har max sovet 4 timer i alt, i intervaller af 20-30 min... GRrrr.. Jeg bliver sindsyg. Jeg ligger bare og vender og drejer mig. Min krop kan ikke rigtig finde ro. Det er ikke som sådan, fordi jeg ligger og tænker eller noget.
Jeg har aldrig været sådan en som man kan sige: Jeg sover godt. Sådan en har jeg aldrig været, men ligenu her i denneher graviditet, sover jeg rigtig dårligt... Suk...
Men heldigvis kom min veninde og bankede på vinduet, da jeg sad og tog mig sammen til at køre på arbejde og spurgte om jeg nu var HELT sikker på at jeg skulle køre på arbejde?... Hun kunne godt se, at jeg lignede en sæk kartofler...
Så jeg besluttede at køre hjem igen. Lave koldskål og tage til gravidsvømning kl. 11... Også slappe af resten af dagen...
Jeg skal jo til scanning i morgen, så der har jeg også taget fri.
Mmm. På den ene side, har jeg dårlig samvittighed, men jeg må bare indse at jeg IKKE kan det hele, når jeg er halvvejs hel-gravid eller hvad man nu siger... Suk.
Nå, men jeg trængte bare til at sige, at jeg i hvertfald glæder mig til at komme over til gravidsvømning, når jeg nu kan idag 
Anmeld