Hvornår må man begynde at ønske sig vestøv? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Tina2

Det må du da bestemt gerne ønske dig nu  Jeg sender lige lige en hel spandfuld!!! Hvor bli'r det bare spændende at få den lille guldklump ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Vidunderligeunger

hehe, det må du godt jeg gider heller ik selv gå til uge 42 - hvem gider det?? ve-støv herfra også.. men jeg vil ha det tilbage igen i midten af maj!!

Anmeld

12. april 2010

Mettemus

Det må du fraaaa...... nu af!! Sender derfor en masse pust

Anmeld

12. april 2010

lululupo

Sender da også lige et ordentlig pust herfra!!! 

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor er I søde piger - tusind tak!!!

Anmeld

12. april 2010

Mette.

Du må også gerne få lidt af mig

.........

Også ønsker jeg mig lidt retur, for jeg er faktisk lige så utålmodig som dig .. Det er så nervepirrende man ikke kan få en tid på hvornår de kommer, så man i det mindste havde det at forholde sig til..

Forresten, det med du følte en ve i nat - sådan har jeg haft det on/off de siden jeg vågnede fredag morgen kl. 6 sådan.. Jeg har idag snakket med en JM, og det er desværre meget normalt man kan have det sådan uger før der rigtigt sker noget.. Øv øv.. Jeg lå som dig også i spænding på at nu sker der da noget.

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mette. skriver:

Du må også gerne få lidt af mig

.........

Også ønsker jeg mig lidt retur, for jeg er faktisk lige så utålmodig som dig .. Det er så nervepirrende man ikke kan få en tid på hvornår de kommer, så man i det mindste havde det at forholde sig til..

Forresten, det med du følte en ve i nat - sådan har jeg haft det on/off de siden jeg vågnede fredag morgen kl. 6 sådan.. Jeg har idag snakket med en JM, og det er desværre meget normalt man kan have det sådan uger før der rigtigt sker noget.. Øv øv.. Jeg lå som dig også i spænding på at nu sker der da noget.

Ja det sagde min jordmoder desværre også, det med veerne  - men jeg sender dig en storm af vestøv retur og så må vi håbe vi ikke skal gå og vente for længe... Jeg keeeder mig simpekthen så meget - det er fantastisk vejr udenfor, men jeg bliver så træt af at gå rundt og rundt i byen... Og så er det dyrt

Anmeld

12. april 2010

Mette.

Rosa skriver:

Ja det sagde min jordmoder desværre også, det med veerne  - men jeg sender dig en storm af vestøv retur og så må vi håbe vi ikke skal gå og vente for længe... Jeg keeeder mig simpekthen så meget - det er fantastisk vejr udenfor, men jeg bliver så træt af at gå rundt og rundt i byen... Og så er det dyrt

Æv, vi må nok forsøge at væbne os med tålmodighed, selvom det er så svært.. De har jo nok ret de kære jordemødre, selvom jeg ville ønske det faktisk var fordi det var rigtigt

Jeg kender det alt for godt.. Vi er flyttet 1 km væk fra centrum, så der er bare så laangt ind til strøget og ens ben bliver så tunge. Det kunne altså være lidt sjovere hvis vi nu havde barnevognene at kunne lufte i stedet for de store maver.. - Og ja, dyrt er det desværre også .. Man kan blive ved og ved at finde ting til de små, selvom det vist ikke er nødvendigt med mere. Hvertfald ikke herhjemme ved os.

Anmeld

12. april 2010

Bare mig..

Hold da op, er det "allerede" nu!? Jeg synes bare ikke det er ret lang tid siden jeg oprettede mig, og så dig som en af de første herinde, der lige havde fundet ud af at du ventede dig (som jeg husker det), og nu er det bare snart nu! Hvor er det bare helt vildt..  Hvor går tiden egentlig bare hurtig, når man sådan engang i mellem støder på en person, og pludselig er de bare helt vildt langt henne. -Man synes jo selv, at man snegler sig afsted!

Nå, men jeg sender lige en maaaaaaaaaasse vestøv i din retning..**************************************************

Marikka 35+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.