Hvornår må man begynde at ønske sig vestøv? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.305 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I dag er jeg 38+1 og vi er allerede ved at være ret utålmodige (det kan blive nogle laaange 4 uger)...

Der er ikke optræk til noget, har haft en del plukveer og i nat vågnede jeg med en rigtig ve - det er jeg ret sikker på. Det var ihvertfald en smerte jeg ikke genkendte som sad foran nederst på maven og brændte og stak, den blev der ihvertfald et minut og forsvandt så igen. Jeg lå med bankende hjerte og håbede på flere, men nej - der skete ikke en hat

I dag skal jeg så til jordmoder og snakke. Ved ikke rigtig hvad der skal ske, regner med det bare er "hyggesnak" og at hun lige chekker at alt er ok.

Selvom der stadig er 2 uger til terminsdatoen så tager jeg mig selv i at ønske jeg ville gå i fødsel så vi kunne slippe for ventetiden og få vores lille guldklump i armene her en af de dejlige forårsdage

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Laulund87

jeg fødte selv 38+1 så jeg synes godt du må ønske dig ve støv

Så du får lige noget af mig

Anmeld

12. april 2010

Lise

Ønsk løs  (Har du evt. prøvet med hindbærbladte? Det har virket én ud af to gange for mig )

***VE-STØV*** fra mig til dig - med håb om at du ikke skal vente meget længere...

(HUSK nu at bruge ventetiden fornuftigt; gå ud og spis, i biffen, cykel en tur, sov længe.... der går længe før du kan igen)

Anmeld

12. april 2010

Moderator

TAK piger!

Jeg har faktisk drukket hindbærbladthe et par gange - men som I kan regne ud, uden held...

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Man må da gerne ønske sig ve-støv Men kan kommer jo først, når han mener at han er færdigbagt...

Men jeg puster lige lidt i din retning...

Puuuuuuust...

Anmeld

12. april 2010

LouiseNielsen

Rosa skriver:

TAK piger!

Jeg har faktisk drukket hindbærbladthe et par gange - men som I kan regne ud, uden held...

Jeg havde jo termin lørdag, såå kender følelsen....

Vi skal til ENDNU en igangsættelses samtale på sygehuset idag, så håber dette bliver min sidste dag som gravid....

Altså hindbærblade te hjælper jo ikke bare at drikke et par kopper.... Jeg har drukket det i ca 14 dage nu, og jeg kan klart mærke at når jeg har drukket et par kopper så begynder det at murre og arbejde i underlivet.... Det har ikke sat fødslen igang, men jeg er overbevist om at det i hvert fald gør et eller andet.. Så fortsøt du endelig med det! Drik gerne en 3-4 kopper om dagen....

Vee-støv ville jeg være ked af at skulle af med, kunne godt selv bruge det, men jeg sender dig alligevel lige lidt, også sender jeg resten når jeg selv har født.... Ss!

Anmeld

12. april 2010

MariaJ

Vestøv afsted til dig.... Puuuuuust 

Jeg er også mega-utålmodig, så kan sagtens følge dig. Går også så småt og håber hver dag at der sker noget, men her er der ABSOLUT ingen tegn på at noget er i gære. Jeg venter lige til fredag med hindbærbladteen, så jeg er sikker på at manden når at komme frem, hvis det skulle virke, men SÅ skal der også bælles te og gåes ture til den helt store guldmedalje.

Maria 38+6

Anmeld

12. april 2010

mek-83

Puha jeg kender det alt for godt

Jeg er dog "kun" 36+5 så jeg må stadig slå lidt koldt vand i blodet, for han skulle jo gerne blive helt færdig bagt ingen han kommer ud.

Men ja synes godt nok også ventetiden er lang  Må også prøve denne hindbær te om nogle uger i håb om ikke at gå for meget over tid.

Knus Maria 36+5

Anmeld

12. april 2010

mek-83

Hovsa, glemte jo helt en masse Vestøv.... det kommer hermed

.................................................................................

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Tak tøser. Jeg regner med at det begynder at virke i løbet af dagen så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.