Hold kææææft!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

LivasMor

Jeg fatter overhovedet ikke den reklame og alligevel synes jeg at det med sneglen var SÅ sjovt! Meget sort humor, men jeg tror bestemt at den rammer de rigtige mennesker - mig er det så ikke, da jeg er mere end tilfreds med mit kabel-tv - men grine med kan man jo altid

Win-win (Punkt 1) er da også lidt sød eller den med teenagepigen i Ikeas Crashtest (nok mest fordi den er SÅ rigtig )

Personligt er jeg ret så træt af PETER! Vi hører ikke på andet herhjemme, da den åbenbart sidder ret så godt fast hos Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Kruse90

kitty skriver:

Synes den er så MEGA irriterende, den reklame!! Jeg synes til gengæld Toms reklamerne er fantastiske.. Men det er jo forskelligt, hvad vi kan lide.. Jeg har dog mest lyst til at slukke, når reklamen fra boxer-tv er på!

giver dig SÅ meget ret søøde.
Den er den dårligste reklame. HADER DET VIRKELIG.
Har også lyst til at slukke for tv'et.
Syntes ikke ligefrem den giver en lyst til at få boxer tv

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

Kruse90 skriver:

giver dig SÅ meget ret søøde.
Den er den dårligste reklame. HADER DET VIRKELIG.
Har også lyst til at slukke for tv'et.
Syntes ikke ligefrem den giver en lyst til at få boxer tv

Nej præcis! Jeg tænker ikke : Fedt, jeg skal have boxer-tv! Tænker nærmere, hvodan pokker de mon er for nogle klovne?

Men godt at nogen kan lide dem!

Noget andet er at reklamen jo virker! Vi ved alle, hvem det er en reklame for, også selvom vi ikke kan lide den! Så på den måde må man tage hatten af for dem... Deres fremstød har jo lykkes - de har fået navnet ud!

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

LivasMor skriver:

Jeg fatter overhovedet ikke den reklame og alligevel synes jeg at det med sneglen var SÅ sjovt! Meget sort humor, men jeg tror bestemt at den rammer de rigtige mennesker - mig er det så ikke, da jeg er mere end tilfreds med mit kabel-tv - men grine med kan man jo altid

Win-win (Punkt 1) er da også lidt sød eller den med teenagepigen i Ikeas Crashtest (nok mest fordi den er SÅ rigtig )

Personligt er jeg ret så træt af PETER! Vi hører ikke på andet herhjemme, da den åbenbart sidder ret så godt fast hos Liva

Hihi.. Jeg griner lidt! Jeg har altid skulle høre for, at jeg var et barn der kunne ALLE reklamerne udenad, da jeg var lille... Det var underholdningen ved aftensmaden, at jeg kunne synge en reklame-jingle.. Dejligt at høre at nogen har ført det videre

Anmeld

12. april 2010

Hahaha... Den havde jeg sq ik set før!!!

Stine 36+5

Anmeld

12. april 2010

LivasMor

TbCp skriver:

Jeg synes ikke den er specielt sjov... tilgengæld gik Liva rundt og sagde "Hold kæææft" flere timer efter hun havde set den.... så den får hun altså ikke lov at se igen

Af præcis samme grund er "Gurli-et-eller-andet og Bendte-Bendt" (DR Ramasjang) FORBUDT herhjemme - Jeg var CHOKERET da jeg hørte sproget i den tegnefilm! Er du mør manner de bruger jo ord som jeg ikke engang vidste fandtes!

Anmeld

12. april 2010

LivasMor

kitty skriver:

Hihi.. Jeg griner lidt! Jeg har altid skulle høre for, at jeg var et barn der kunne ALLE reklamerne udenad, da jeg var lille... Det var underholdningen ved aftensmaden, at jeg kunne synge en reklame-jingle.. Dejligt at høre at nogen har ført det videre

Hihi, bare knap så kært når jinglen byder på PETER, HOOOOOLD KÆÆÆÆÆÆÆFT og andre knap så pæne gloser

Anmeld

12. april 2010

Bare mig..

Jeg har aldrig set den før, men jeg må indrømme, at det heller ikke lige er min kop te.. :/
Men jeg kan liiige forestille mig, at nogen børn ville få den på hjernen.. Hvis de hører den for mange gange... :/ - Måske ikke så heldigt.!

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

LivasMor skriver:

Hihi, bare knap så kært når jinglen byder på PETER, HOOOOOLD KÆÆÆÆÆÆÆFT og andre knap så pæne gloser

Narh, sproget i TV har nok ændret sig væsentligt de seneste 20 år

Anmeld

12. april 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Jeg synes ikke den er specielt sjov... tilgengæld gik Liva rundt og sagde "Hold kæææft" flere timer efter hun havde set den.... så den får hun altså ikke lov at se igen

Ha ha ha ha ha. Så havde jeg fanme ikke kunne holde masken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.