Hold kææææft!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Barbamama

Hi hi har I set den nye reklame for Boxer tv? Jeg skreg af grin da jeg så den!!! Lige min humor!!!

http://www.youtube.com/watch?v=4-IjCYOErhw

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Karo

michella80 skriver:

Hi hi har I set den nye reklame for Boxer tv? Jeg skreg af grin da jeg så den!!! Lige min humor!!!

http://www.youtube.com/watch?v=4-IjCYOErhw

Også lige min humor

Anmeld

12. april 2010

Pia.

Ej er det rigtigt, det er så bare slet ikke min humor - Tænk jeg syntes den er så mærkelig den reklame... Det får sgu ikke mig til at ville købe boxertv... - En sindsyg mand der render rundt og siger hold kæææft til alt og alle - Og så fortæl mig lige hvorfor han gør det ???

Knus Pia - lidt humor forladt måske..

Anmeld

12. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er ved at få spat af den reklame Sidder selv og får lyst til at råbe HOLD KÆFT!!!! Ikke lige min form for humor

Anmeld

12. april 2010

Tina2

Absolut heller ikke min!!!! Synes faktisk det er ret dårlig humor

Anmeld

12. april 2010

FrkLarsen

Her blev der da også skreget af grin!!

Især hvor han råber af sneglen, synes det er humor  

Anmeld

12. april 2010

nannanadja

...... virkelig Dårlig humor............. ej sådan noget syntes jeg bare er plat... men godt vi er forskellige.

en reklame som jeg kan få et smil på læben af er den reklame fra tdc hvor de ikke har tøj på... syntes den er meget sjov...

Anmeld

12. april 2010

nannanadja

...... virkelig Dårlig humor............. ej sådan noget syntes jeg bare er plat... men godt vi er forskellige.

en reklame som jeg kan få et smil på læben af er den reklame fra tdc hvor de ikke har tøj på... syntes den er meget sjov...

Anmeld

12. april 2010

TbCp

Jeg synes ikke den er specielt sjov... tilgengæld gik Liva rundt og sagde "Hold kæææft" flere timer efter hun havde set den.... så den får hun altså ikke lov at se igen

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

Synes den er så MEGA irriterende, den reklame!! Jeg synes til gengæld Toms reklamerne er fantastiske.. Men det er jo forskelligt, hvad vi kan lide.. Jeg har dog mest lyst til at slukke, når reklamen fra boxer-tv er på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.