Graviditets ugen .. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Risen

MariaJ skriver:

Jeg tror faktisk det her bliver den mindst graviditetsagtige af de sidste mange uger, medmindre baby bestemmer sig for at komme ud. Der er ikke rigtig mere at forberede her. Alt er købt, tøjet er vasket, tasken er pakket og næste jordmorbesøg er først om en uge.

Så i stedet for de sidste ugers shoppingraids og forberedelser står den på masser af sociale aftaler. Har spist middag med venner både lørdag og søndag, haft besøg og får en veninde på besøg med hendes lille søn fra i dag til på fredag. Manden kommer tilbage fra de sidste arbedsdage på fredag og så er det bare at give os til at vente...

Maria 39+0

Det er da også bare super hyggeligt.. Og god måde at få tiden til at gå en smule nu hvor der ikke er så længe til.. Hvor er det dejligt alt er gjort klar og parat til den lille ankomst.. Gid det var mig som kunne sige sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

MariaJ

Risen skriver:

Det er da også bare super hyggeligt.. Og god måde at få tiden til at gå en smule nu hvor der ikke er så længe til.. Hvor er det dejligt alt er gjort klar og parat til den lille ankomst.. Gid det var mig som kunne sige sådan

Det er også først her de allersidste dage jeg virkelig har kunnet sige at alt var klart. Så sent som i går var jeg ude og købe en pakke nyfødt bleer, og lidt kiks og chokolade til tasken til fødegangen, men nu er der virkelig ikke mere på listen der skal gøres. Næsten lidt mærkeligt.

Hvad med dig? Jeg kan forstå du skal ligge på langs det meste af tiden. Det må da gøre det lidt vanskeligt at få ordnet alt det praktiske. 

Anmeld

13. april 2010

MM1987

Risen skriver:

Nope.. Det er virkelig mærkeligt.. 

Så nu bliver det min mor som kommer til at stå for billederne.. Vi gør det i 2 omgange in case jeg skulle føde for tidligt.. 

Hmm det er mærkeligt, og ligner ikke ham...

Du kan eventuelt skrive til ham igen...

Men super fint din mor lige kunne træde til

Anmeld

13. april 2010

Risen

MariaJ skriver:

Det er også først her de allersidste dage jeg virkelig har kunnet sige at alt var klart. Så sent som i går var jeg ude og købe en pakke nyfødt bleer, og lidt kiks og chokolade til tasken til fødegangen, men nu er der virkelig ikke mere på listen der skal gøres. Næsten lidt mærkeligt.

Hvad med dig? Jeg kan forstå du skal ligge på langs det meste af tiden. Det må da gøre det lidt vanskeligt at få ordnet alt det praktiske. 

hehe ja det må være rigtigt mærkeligt alt alt bare er klar nu og lille manden/pigen bare skal komme.. Er det din første ? .. 

Jeps skal være sengeliggende ihvert fald indtil uge 34 +, (så godt som jeg nu kan).. Barnet har fået noget lungemodende medicin hvilket betyder at lungerne vil være 14 dage mere udviklet end normalt så en fødsel i uge 34 + ville ikke gøre det helt store.. Så ja det er manden som står for alt det praktiske. hehe

Anmeld

13. april 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Hmm det er mærkeligt, og ligner ikke ham...

Du kan eventuelt skrive til ham igen...

Men super fint din mor lige kunne træde til

Synes også det var mærkeligt for vi havde skrevet sammen i et stykke tid og han har hele tiden været hurtig til at svare.. Men pyt med det nu.. 

Anmeld

13. april 2010

MariaJ

Risen skriver:

hehe ja det må være rigtigt mærkeligt alt alt bare er klar nu og lille manden/pigen bare skal komme.. Er det din første ? .. 

Jeps skal være sengeliggende ihvert fald indtil uge 34 +, (så godt som jeg nu kan).. Barnet har fået noget lungemodende medicin hvilket betyder at lungerne vil være 14 dage mere udviklet end normalt så en fødsel i uge 34 + ville ikke gøre det helt store.. Så ja det er manden som står for alt det praktiske. hehe

Hvor træls at skulle ligge i sengen, men hvad gør man selvfølgelig ikke for at give baby de bedste vilkår. Håber det hele kommer til at gå fint alligevel  

Ja, det er vores første. Vi føler os ikke helt sikre på kønnet, for jordmoren, der scannede til MD gættede på en pige, men lød ikke helt overbevist. Så her er det baby indtil videre, og tøj og udstyr i kønsneutrale farver (som faktisk ikke gør så meget, for vi vil jo gerne kunne bruge en del af det igen til en nummer to, uanset om det bliver samme køn eller ikke).

Anmeld

13. april 2010

Risen

MariaJ skriver:

Hvor træls at skulle ligge i sengen, men hvad gør man selvfølgelig ikke for at give baby de bedste vilkår. Håber det hele kommer til at gå fint alligevel  

Ja, det er vores første. Vi føler os ikke helt sikre på kønnet, for jordmoren, der scannede til MD gættede på en pige, men lød ikke helt overbevist. Så her er det baby indtil videre, og tøj og udstyr i kønsneutrale farver (som faktisk ikke gør så meget, for vi vil jo gerne kunne bruge en del af det igen til en nummer to, uanset om det bliver samme køn eller ikke).

Hov vidste slet ikke der kom sådan en sur smiley når jeg skrev sådan .. hehe (  ? &nbsp .. 

Nå men det er da super spændende så og en ekstra sød lille overraskelse nå i får ham/hende.. Ja det er rart at kunne bruge tøjet igen.. Jeg må nok se i øjne at hvis jeg får en dreng næste gang skal der shoppes babytøj igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.