Graviditets ugen .. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Risen

Har stort set ligget vandret efter at jeg er kommet hjem fra hospitalet , først og fremmest fordi jeg skal, men har også været syg så det har bare været rigtigt kedeligt..

Så nu ser jeg frem til en uge med 3D scanning på onsdag, svigerforældre og mine forældre skal mødes sådan rigtigt for første gang til middag og fredag skal jeg ind og have taget graviditetsbilleder.. eller ret og sagt min mor er kunstner så hun skal tage dem af Rasmus og jeg Bliver bare så fedt og spændende.. Ih hvor jeg glæder mig til at lave noget andet end at ligge i den forbandet seng..

Hvad har i af planer i den kommende uge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Vial

Det lyder til at blive en god og spændende uge..

Min uges højdepunkt er helt klart i morgen, hvor jeg skal til MD scanning. Der skal jeg (forhåbentlig) have bekræftet, at der bor en søn og en datter i maven.

Det allermest vigtige og nervepirrende er dog, at de skal gennemtjekkes for alt og lige nu er jeg lidt nervøs. Glæder mig til at den er overstået, så er sidste "milepæl"overstået, føler jeg.

Anmeld

11. april 2010

Risen

KaMa skriver:

Det lyder til at blive en god og spændende uge..

Min uges højdepunkt er helt klart i morgen, hvor jeg skal til MD scanning. Der skal jeg (forhåbentlig) have bekræftet, at der bor en søn og en datter i maven.

Det allermest vigtige og nervepirrende er dog, at de skal gennemtjekkes for alt og lige nu er jeg lidt nervøs. Glæder mig til at den er overstået, så er sidste "milepæl"overstået, føler jeg.

Hvor spændende ! Har du været inde til en kønsscanning siden du kender kønnene nu?  

Kan godt forstå du er nervøs og hvor er det bare dejligt når det er overstået.. Som du selv skriver en milepæl.. Det er det ihvert fald.. Nå alt er tjekket og de er sunde og raske så skal de bare vokse og nyde dit penthouse .. Krydser fingre for dig !

Anmeld

11. april 2010

Vial

Risen skriver:

Hvor spændende ! Har du været inde til en kønsscanning siden du kender kønnene nu?  

Kan godt forstå du er nervøs og hvor er det bare dejligt når det er overstået.. Som du selv skriver en milepæl.. Det er det ihvert fald.. Nå alt er tjekket og de er sunde og raske så skal de bare vokse og nyde dit penthouse .. Krydser fingre for dig !

Ja, jeg var til kønsscanning i 16+6 og hun var 99 % sikker på, at den nederste er en lille pige. Den øverste gemte sig lidt, men da han tog en hånd ned i skridtet, gættede vi da på, at det var en dreng ... eftefølgende flashede han en fin lille stump.

Så jov er ret sikker - men man har jo hørt historier om, at scanningen ikke blev tolket korrekt.

Anmeld

11. april 2010

Risen

KaMa skriver:

Ja, jeg var til kønsscanning i 16+6 og hun var 99 % sikker på, at den nederste er en lille pige. Den øverste gemte sig lidt, men da han tog en hånd ned i skridtet, gættede vi da på, at det var en dreng ... eftefølgende flashede han en fin lille stump.

Så jov er ret sikker - men man har jo hørt historier om, at scanningen ikke blev tolket korrekt.

Haha genialt ! En rigtig drengerøv  

Ja frygter også en smule at der kommer en dreng ud nu hvor man har vænnet sig til tanken om at der kommer en pige og udelukkende købt lyserødt og tøsefarver.. hehe.. Men mon ikke man lige kan få en kigger til 3D scanningen, for fik ihvert fald ikke bekræftet eller afkræftet at det var en pige til MDscanningen.. Det gad min jordmoder ikke bruge til på .. 

Anmeld

12. april 2010

Anne85

Ej hvor blir det spændende at de skal mødes...
Og hvor lyder det spændende med de billeder... håber du ligger nogle herind?

Min "graviditets" uge bestod af et jordemoder besøg idag, så skal jeg på min 9., 8. og 7. sidste arbejdsdag inden barsel henholdsvis imorgen, onsdag og lørdag og fredag skal vi til 3D af lillesøster... ihhh jeg glæder mig

Anmeld

12. april 2010

Risen

Anne85 skriver:

Ej hvor blir det spændende at de skal mødes...
Og hvor lyder det spændende med de billeder... håber du ligger nogle herind?

Min "graviditets" uge bestod af et jordemoder besøg idag, så skal jeg på min 9., 8. og 7. sidste arbejdsdag inden barsel henholdsvis imorgen, onsdag og lørdag og fredag skal vi til 3D af lillesøster... ihhh jeg glæder mig

Ja det bliver så spændende.. De er nemlig meget forskellige, så håber alt går vel !  .. Jeps skal nok smide nogle billeder ind af lille pigen og mavsen til den til .. 

Barsel !? Hold op hvor går det hurtigt.. Det bliver da dejligt hva?.. Så kan du rigtigt slappe af og forhåbenligt få lidt mindre smerter.. Hvor skal du til 3d scanning henne så ? .. Vi skal ind på scanningsklinikken. der var jo også sidste gang (til kønsscanning) så vi har fået en rabat kode til 3d scanningen.. 

Anmeld

12. april 2010

Anne85

Risen skriver:

Ja det bliver så spændende.. De er nemlig meget forskellige, så håber alt går vel !  .. Jeps skal nok smide nogle billeder ind af lille pigen og mavsen til den til .. 

Barsel !? Hold op hvor går det hurtigt.. Det bliver da dejligt hva?.. Så kan du rigtigt slappe af og forhåbenligt få lidt mindre smerter.. Hvor skal du til 3d scanning henne så ? .. Vi skal ind på scanningsklinikken. der var jo også sidste gang (til kønsscanning) så vi har fået en rabat kode til 3d scanningen.. 

ja barsel... synes også tiden er gået hurtigt

Vi skal scannes ved jordemoder.dk .... fik kønsscanning ved scanningsklinikken og var ikke helt så tilfreds med dem som vi var i 1. graviditet ved jordemoder.dk (men det er jo i Kolding... den du bruger er sikkert bedre)

Anmeld

12. april 2010

NoName

Arbejd, arbejd, arbejd... men fri onsdag hvor jeg skal til 2. lægebesøg...

Generelt en keeedelig uge...

Anmeld

12. april 2010

Risen

Anne85 skriver:

ja barsel... synes også tiden er gået hurtigt

Vi skal scannes ved jordemoder.dk .... fik kønsscanning ved scanningsklinikken og var ikke helt så tilfreds med dem som vi var i 1. graviditet ved jordemoder.dk (men det er jo i Kolding... den du bruger er sikkert bedre)

Nå okay.. ja det er sikkert meget forskelligt fra sted til sted.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.