hej søde kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg kender ikke højden nøjagtigt, men gætter på 89 cm.

Og hun vejer lige omkring 12 kilo ligeud.
For ca. 3 uger siden blev hun vejet på min venindes vægt, og den sagde den 11.9 kg. Og herhjemme sagde den 12,2 ....så det må være lige deromkring, tolv kilo, ikke ;-) )

Hvad måler og vejer Liva da ??? 

Jeg ved det faktisk ikke men nu bliver jeg jo nødt til at veje og måle hende idag
Her i weekenden var der faktisk 3 der spurgte om hun ikke var skudt helt vildt i vejret på det sidste, det er jo ikke noget vi selv går og tænker over, så er da lidt spændt på at få hende målt senere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jeg ved det faktisk ikke men nu bliver jeg jo nødt til at veje og måle hende idag
Her i weekenden var der faktisk 3 der spurgte om hun ikke var skudt helt vildt i vejret på det sidste, det er jo ikke noget vi selv går og tænker over, så er da lidt spændt på at få hende målt senere.

Hvad siger målene så ??   

Anmeld

12. april 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Hvad siger målene så ??   

Jeg har lige vejet og målt.... Jeg er i chok!!!!

Folk har godt nok sagt at hun er vokset meget, men det her er helt vildt

Hendes mål til 2 års undersøgelsen sagde 85cm og 12,2kg
Idag har jeg målt hende til 93cm og 14,7kg

Anmeld

12. april 2010

MORJESPERSEN

grinbidderen skriver:

hej skønne kvinder.

Ville bare fortælle hvordan det går her hjemme i øjeblikket.

Valdemar er jo blevet 90 cm lang og vejer 14,2 kg så han er jo blevet en stor dreng på de 1½ år han siger mellem 20-30 ord nu og siger nogen 2-3 ords sætninger og er en rigtig glad dreng men som har sin helt EGEN mening hvis det ikke passer knægten så ligger han sig ned på gulvet og skriger, men får jo ik sin vilje og når der så er gået 1 min ca sætter jeg mig ned til ham og spørger om han er sød nu og hvis han blir ved med at sige får han log at skrige igen 1 min osv men hvis jeg spørger om han er færdig nu så rejser han sig op og kommer op til mig og skal lige kysse og kramme mig som undskyldning det er så sødt også leger han bare vider. Men desværre er han begyndt at vågne nogen gange om natten og græder el ik kan finde sutterne osv så det er lidt hårdt når han nu ellers plejer at sove igennem og har gjort det i meget langt tid.

Har jo som sagt fået vuggestue plads til ham her fra d.1/6 så det glæder vi os meget til selvom vi skal sige farvel til hans dagpleje mor som både vi som forældre og valdemar som virkelig er glade for hende men da hun går på pension så var vi jo nød til det, men vi kommer på besøg hos hende så det er helt fint, tænkte på at vi ville finde på en sød gave til hende når han stopper men ved ik helt hva har i nogen gode ider???

Og Valdemar har jo i en lille uges tid gået og sagt av av av når han har  haft sine kondig-sko på men her i går kunne jeg ik holde ud at se og høre på han havde ondt i sine fødder selvom han kun har haft skoene i 3-4 måndner men det var en størelse 22 og var så ude og købe nye igår og så fik vi et KÆMPE CHOK knægten er altså KUN 1½ år men er gået fra en str.22 til en str. 25 i sko og hans nye sandaler vi osse købte igår er osse en str.25 er det ikke bare vildt med den størelse han er 1½ bruger 98-104 i tøj og str.25 i sko..

UNDSKYLD det blev et langt brev men havde brug for at fortælle jer det... mangler nogen af dele min dejlige søns opvækst til nogen, da jeg føler jeg har mistet så mange jeg elsker i øjeblikket og er selv begyndt at få det værre spykisk så det er ikke rart og forholdet mellem kæresten og jeg er os begyndt at gå dårligt igen og hvis jeg flytter vil han søge fuldforælder myndighed over valde og den ville han jo nok få da jeg har min sygdom bag mig... UNDSKYLD IGEN HÅBER ALLIGEVEL I LÆSER MED..

Knus Gitte og Valdemar

Dejligt at høre din dejlige dreng trives g hold da op han kan da bare snakke der ud af.. her siger pigerne ikke mange ord endnu, de peger og siger deres lyde... og hvor han dog vokser... det må da koste en formue i tøj og sko... Her var vi ude og købe snadaler til pigerne de er nu i en størlse 22, men det er da en større udskrivlse for sådane to par. Farmand var ved at falde bagover da han skulle betale 900kr!!! Men det er jo ekko sko, hvad havde han regnet med...

Er ked af at læse det står skidt til med dig og kærsten, jeg håber i finder ud af det eller du får noget prof. hjælp til at finde ud af hvordan du er stillet i forhold til det hele.

Jeg sender dig varme tanker her fra og et kæmpe kram

Anmeld

12. april 2010

grinbidderen

I skal have mange tak for jeres respons det er virkelig dejligt at jeg kan dele mine nyheder med jer når der ik rigtig er ander..

ja det er helt vildt at han er vokset så hurtigt han er jo ikke overvægtet eller nogen han er høj og normal lægen sagde da han blev 1 år at han var meget høj og var overvægtig men hvis man tog både højde og vægt så var han normal vægtig men tæt på grænsen til undervægtig fordi der tog han ik på men voksede kun. men nu er det hele som det skal han vokser bare der ud af og er blevet mere selvstændig så ska ik rende og underholde dagen lang som  vi ellers har måtte gøre nu kan han os lege selv..

Ville virkelig gerne snart se nogen af jer skønne kvinder...

og angåne lasse og jeg der har jeg snakket med den spykolog der er tilknyttet min skole her idag og han vil gerne prøve at gå ind og hjælpe som parterpi i en 1 el ligne bare for at se om han kan se hva der kan gøres beder osv..

OG LASSE SKAL IKKE HAVE MIN SØN SÅ SKA HAVE DET BEDER SÅ JEG IK RISIGERE HAN FÅR HAM...

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jeg har lige vejet og målt.... Jeg er i chok!!!!

Folk har godt nok sagt at hun er vokset meget, men det her er helt vildt

Hendes mål til 2 års undersøgelsen sagde 85cm og 12,2kg
Idag har jeg målt hende til 93cm og 14,7kg

Hold nu op. Det er gået tjep! Store tøs!   .....  

Bianca er virkelig ikke vokset meget på det sidste års tid til halvandet...
Eller joow, i højden er hun da vokset noget. Men ikk specielt meget i vægt...

1 år = 77 cm. og 9,9 kg.

1½ år = 81 cm. og 10,4 kg.

2 år = ?? cm. og 11,5 kg.

2½ år = ca. 89 cm. og 12 kg

Anmeld

12. april 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Hold nu op. Det er gået tjep! Store tøs!   .....  

Bianca er virkelig ikke vokset meget på det sidste års tid til halvandet...
Eller joow, i højden er hun da vokset noget. Men ikk specielt meget i vægt...

1 år = 77 cm. og 9,9 kg.

1½ år = 81 cm. og 10,4 kg.

2 år = ?? cm. og 11,5 kg.

2½ år = ca. 89 cm. og 12 kg

Måske hun også pludselig tager et kæmpe hop!

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

I skal have mange tak for jeres respons det er virkelig dejligt at jeg kan dele mine nyheder med jer når der ik rigtig er ander..

ja det er helt vildt at han er vokset så hurtigt han er jo ikke overvægtet eller nogen han er høj og normal lægen sagde da han blev 1 år at han var meget høj og var overvægtig men hvis man tog både højde og vægt så var han normal vægtig men tæt på grænsen til undervægtig fordi der tog han ik på men voksede kun. men nu er det hele som det skal han vokser bare der ud af og er blevet mere selvstændig så ska ik rende og underholde dagen lang som  vi ellers har måtte gøre nu kan han os lege selv..

Ville virkelig gerne snart se nogen af jer skønne kvinder...

og angåne lasse og jeg der har jeg snakket med den spykolog der er tilknyttet min skole her idag og han vil gerne prøve at gå ind og hjælpe som parterpi i en 1 el ligne bare for at se om han kan se hva der kan gøres beder osv..

OG LASSE SKAL IKKE HAVE MIN SØN SÅ SKA HAVE DET BEDER SÅ JEG IK RISIGERE HAN FÅR HAM...

Vi må gøre alvor af det "STORE FÆLLES NS-TRÆF" engang til sommer!

Hvis vi et sted midtpå for alle (altså et sted midt i DK), kan dele udgifterne til at leje en kæmpe hytte, hvor vi alle kan overnatte. Så tænde op i et bål, og selv medbringer mad hjemme fra til grill-aften, eller lignende. Det kunne da være mega hyggeligt!

Men det kræver jo noget at stable på benene. Men det er næsten måden, at det vil kunne lade sig gøre, at vi alle fik mødt hinanden.

Det kunne være super fantastisk - virkelig en stor oplevelse, at få sat ansigter på alle i virkeligheden, og at kunne få sig en snak med hinanden face-to-face. Det gad jeg virkelig godt.
Og det er en enkelt eftermiddag altså for kort til, hvis vi var rigtig mange...

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Måske hun også pludselig tager et kæmpe hop!

Det tror jeg nemlig også 

Anmeld

12. april 2010

grinbidderen

JustAnotherName skriver:

Vi må gøre alvor af det "STORE FÆLLES NS-TRÆF" engang til sommer!

Hvis vi et sted midtpå for alle (altså et sted midt i DK), kan dele udgifterne til at leje en kæmpe hytte, hvor vi alle kan overnatte. Så tænde op i et bål, og selv medbringer mad hjemme fra til grill-aften, eller lignende. Det kunne da være mega hyggeligt!

Men det kræver jo noget at stable på benene. Men det er næsten måden, at det vil kunne lade sig gøre, at vi alle fik mødt hinanden.

Det kunne være super fantastisk - virkelig en stor oplevelse, at få sat ansigter på alle i virkeligheden, og at kunne få sig en snak med hinanden face-to-face. Det gad jeg virkelig godt.
Og det er en enkelt eftermiddag altså for kort til, hvis vi var rigtig mange...

ja det ville jo være så dejligt at se alle her fra ns vi kunne vel leje en hygge i odense er det ik ca midt imellem tænker jeg hvis det er så kan det være vi bare selv tog noget med og bare hyggede enten med en overnatning el 2.. såå fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.