I skal have mange tak for jeres respons det er virkelig dejligt at jeg kan dele mine nyheder med jer når der ik rigtig er ander..
ja det er helt vildt at han er vokset så hurtigt han er jo ikke overvægtet eller nogen han er høj og normal lægen sagde da han blev 1 år at han var meget høj og var overvægtig men hvis man tog både højde og vægt så var han normal vægtig men tæt på grænsen til undervægtig fordi der tog han ik på men voksede kun. men nu er det hele som det skal han vokser bare der ud af og er blevet mere selvstændig så ska ik rende og underholde dagen lang som vi ellers har måtte gøre nu kan han os lege selv..
Ville virkelig gerne snart se nogen af jer skønne kvinder...
og angåne lasse og jeg der har jeg snakket med den spykolog der er tilknyttet min skole her idag og han vil gerne prøve at gå ind og hjælpe som parterpi i en 1 el ligne bare for at se om han kan se hva der kan gøres beder osv..
OG LASSE SKAL IKKE HAVE MIN SØN SÅ SKA HAVE DET BEDER SÅ JEG IK RISIGERE HAN FÅR HAM...
Vi må gøre alvor af det "STORE FÆLLES NS-TRÆF" engang til sommer!
Hvis vi et sted midtpå for alle (altså et sted midt i DK), kan dele udgifterne til at leje en kæmpe hytte, hvor vi alle kan overnatte. Så tænde op i et bål, og selv medbringer mad hjemme fra til grill-aften, eller lignende. Det kunne da være mega hyggeligt!
Men det kræver jo noget at stable på benene. Men det er næsten måden, at det vil kunne lade sig gøre, at vi alle fik mødt hinanden.
Det kunne være super fantastisk - virkelig en stor oplevelse, at få sat ansigter på alle i virkeligheden, og at kunne få sig en snak med hinanden face-to-face. Det gad jeg virkelig godt.
Og det er en enkelt eftermiddag altså for kort til, hvis vi var rigtig mange...
Anmeld