hej søde kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. april 2010

grinbidderen

hej skønne kvinder.

Ville bare fortælle hvordan det går her hjemme i øjeblikket.

Valdemar er jo blevet 90 cm lang og vejer 14,2 kg så han er jo blevet en stor dreng på de 1½ år han siger mellem 20-30 ord nu og siger nogen 2-3 ords sætninger og er en rigtig glad dreng men som har sin helt EGEN mening hvis det ikke passer knægten så ligger han sig ned på gulvet og skriger, men får jo ik sin vilje og når der så er gået 1 min ca sætter jeg mig ned til ham og spørger om han er sød nu og hvis han blir ved med at sige får han log at skrige igen 1 min osv men hvis jeg spørger om han er færdig nu så rejser han sig op og kommer op til mig og skal lige kysse og kramme mig som undskyldning det er så sødt også leger han bare vider. Men desværre er han begyndt at vågne nogen gange om natten og græder el ik kan finde sutterne osv så det er lidt hårdt når han nu ellers plejer at sove igennem og har gjort det i meget langt tid.

Har jo som sagt fået vuggestue plads til ham her fra d.1/6 så det glæder vi os meget til selvom vi skal sige farvel til hans dagpleje mor som både vi som forældre og valdemar som virkelig er glade for hende men da hun går på pension så var vi jo nød til det, men vi kommer på besøg hos hende så det er helt fint, tænkte på at vi ville finde på en sød gave til hende når han stopper men ved ik helt hva har i nogen gode ider???

Og Valdemar har jo i en lille uges tid gået og sagt av av av når han har  haft sine kondig-sko på men her i går kunne jeg ik holde ud at se og høre på han havde ondt i sine fødder selvom han kun har haft skoene i 3-4 måndner men det var en størelse 22 og var så ude og købe nye igår og så fik vi et KÆMPE CHOK knægten er altså KUN 1½ år men er gået fra en str.22 til en str. 25 i sko og hans nye sandaler vi osse købte igår er osse en str.25 er det ikke bare vildt med den størelse han er 1½ bruger 98-104 i tøj og str.25 i sko..

UNDSKYLD det blev et langt brev men havde brug for at fortælle jer det... mangler nogen af dele min dejlige søns opvækst til nogen, da jeg føler jeg har mistet så mange jeg elsker i øjeblikket og er selv begyndt at få det værre spykisk så det er ikke rart og forholdet mellem kæresten og jeg er os begyndt at gå dårligt igen og hvis jeg flytter vil han søge fuldforælder myndighed over valde og den ville han jo nok få da jeg har min sygdom bag mig... UNDSKYLD IGEN HÅBER ALLIGEVEL I LÆSER MED..

Knus Gitte og Valdemar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

TbCp

grinbidderen skriver:

hej skønne kvinder.

Valdemar er jo blevet 90 cm lang og vejer 14,2 kg så han er jo blevet en stor dreng på de 1½ år han siger mellem 20-30 ord nu og siger nogen 2-3 ords sætninger og er en rigtig glad dreng men som har sin helt EGEN mening hvis det ikke passer knægten så ligger han sig ned på gulvet og skriger, men får jo ik sin vilje og når der så er gået 1 min ca sætter jeg mig ned til ham og spørger om han er sød nu og hvis han blir ved med at sige får han log at skrige igen 1 min osv men hvis jeg spørger om han er færdig nu så rejser han sig op og kommer op til mig og skal lige kysse og kramme mig som undskyldning det er så sødt også leger han bare vider. Men desværre er han begyndt at vågne nogen gange om natten og græder el ik kan finde sutterne osv så det er lidt hårdt når han nu ellers plejer at sove igennem og har gjort det i meget langt tid.

Har jo som sagt fået vuggestue plads til ham her fra d.1/6 så det glæder vi os meget til selvom vi skal sige farvel til hans dagpleje mor som både vi som forældre og valdemar som virkelig er glade for hende men da hun går på pension så var vi jo nød til det, men vi kommer på besøg hos hende så det er helt fint, tænkte på at vi ville finde på en sød gave til hende når han stopper men ved ik helt hva har i nogen gode ider???

Og Valdemar har jo i en lille uges tid gået og sagt av av av når han har  haft sine kondig-sko på men her i går kunne jeg ik holde ud at se og høre på han havde ondt i sine fødder selvom han kun har haft skoene i 3-4 måndner men det var en størelse 22 og var så ude og købe nye igår og så fik vi et KÆMPE CHOK knægten er altså KUN 1½ år men er gået fra en str.22 til en str. 25 i sko og hans nye sandaler vi osse købte igår er osse en str.25 er det ikke bare vildt med den størelse han er 1½ bruger 98-104 i tøj og str.25 i sko..

UNDSKYLD det blev et langt brev men havde brug for at fortælle jer det... mangler nogen af dele min dejlige søns opvækst til nogen, da jeg føler jeg har mistet så mange jeg elsker i øjeblikket og er selv begyndt at få det værre spykisk så det er ikke rart og forholdet mellem kæresten og jeg er os begyndt at gå dårligt igen og hvis jeg flytter vil han søge fuldforælder myndighed over valde og den ville han jo nok få da jeg har min sygdom bag mig... UNDSKYLD IGEN HÅBER ALLIGEVEL I LÆSER MED..

Knus Gitte og Valdemar

Hej Gitte

Ja hold da op hvor Valdemar han vokser! Vildt at han allerede er i str 98/104 og 25 i sko
Liva er jo 2 1/2 og er lige på vej i str. 98 og bruger 24 i sko.

Vi må da håbe han stopper med at vokse på et tidspunkt, ellers kan han da snart ikke være indendøre længere

Trist at det ikke går så godt med dig og kæresten..... det har snart stået på længe.
Hvis du ønsker at flytte fra ham synes jeg du skulle tage og kontakte en sagsbehandler, og høre hvordan du står stillet? Bare fordi du har en sygdom bag dig behøver det ikke betyde at du ikke kan få forældremyndigheden.

Rigtig mange tanker til jer
Tina

P.s. fin stol han sidder i på billedet Sådan en har Liva i rød

Anmeld

12. april 2010

Karo

grinbidderen skriver:

hej skønne kvinder.

Knus Gitte og Valdemar

Det er da helt vildt så stor Valdemar er blevet Marcus er 1 år og 8 måneder og han er lige gået op i en størrelse 82, han vejer 10 kg og bruger en str 22 i sko.

Det er da dejligt at i har fået en vuggestueplads til ham, når han nu ikke kunne blive i dagplejen. Hvis i har et billede af hende og Valdemar, vi jeg få det fremkaldt og sætte det i en ramme til hende.

Sikke noget møg at det går skidt mellem dig og kæresten. Er du helt sikker på at han vil få forældremyndigheden bare fordi du har været syg ???? Jeg ville undersøge hvordan min chancer er for at beholde Valdemar, hvis jeg var dig. For du skal ikke blive i et forhold hvor du ikke ønsker at være.

Jeg håber det hele løser sig for dig.

Katja

Anmeld

12. april 2010

lion

Sikke som han vokser.

Det virker bekendt for mig, for det er sådan min nevø på 2 år har været siden han var 2 mdr, vokset som ukrudt.

Hvor er han fin på billedet.

Hvor er jeg ked af det ikk går godt mellem dig og kæresten.

Men det er dejligt at læse om hvordan det går Valdemar

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

Sikke han vokser og udvikler sig. Det går bare stærkt!

Jeg håber at han vil blive rigtig glad for vuggestuen....

Knus 

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

Ja hold da op hvor Valdemar han vokser! Vildt at han allerede er i str 98/104 og 25 i sko

Liva er jo 2 1/2 og er lige på vej i str. 98 og bruger 24 i sko.

Jeg bliver også ofte overrasket over, hvordan meget yngre børn, bare overhaler indenom i højde og drøjde. Men nu skal man selvfølgelig også huske på, at drenge bare hurtigere bliver nogle store bulderbasser hvor imod piger ofte er lidt mindre end drengene.

Bianca vejer 12 kilo og bruger størrelse 86 i tøj - på vej i str. 92.
Og i sko bruger hun stadig kun str. 22

Så Valdemar er stor ift. hende, når man tænker på, at hun er 1 år ældre.
Men det er Liva jo også lidt, når man tænker på, hvor jævnaldrene de er.
Og det er alle de andre piger i Bianca's mødregruppe også.
De bruger også str. 92/98 i tøj og str. 24 i sko, og er højere og tungere.

Men børn er bare forskellige. Og det mærkeligste er næsten, at det dårligt er til at se. Når Bianca er sammen med andre børn, så synes jeg ikke det ser ud til, at hun er mindre end dem (heller ikke Liva). Og når jeg kigger på hendes kropsbygning, så er hun spinkel, men med strutmave, og bestemt ikke en pige der mangler sul på kroppen. Så det er faktisk lidt underligt, at hun ofte er noget mindre end sine jævnaldrene, men bare ikke virker til det alligevel....

I Celina's mødregruppe er der kun drenge.
De er efterhånden i samme tøjstørrelse og vejer det samme som Bianca.
Og de er altså knap 1 år gamle    Så drenge bliver vist bare hurtigt store!

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

Knus Gitte og Valdemar

Han er så dejlig, og vi vil meget gerne indviges i, hvordan det står til med ham - og med dig. Du kan altid skrive (også lange indlæg ....det gør jeg nemlig også, hehe), og det kan handle om ALT!! Så du skal ikke undskylde noget! 

Håber tingene vender i dit liv. Men ellers, hvis det skulle gå så galt, at du og kæresten ikke holder ud at blive sammen, så tror jeg altså ikke på, at dit sygdomsforløb gør, at du mister forældreretten. Tro mig, Valdemar behøver sin mor, og i den sag står du ikke svag blot fordi du har været nede tidligere.
De skal jo kigge på Jeres situation NU, og tage udgangspunkt i barnets tarv, ve og vel. Og det er bestemt ikke, for Valdemar, at skulle bo væk fra sin mor!

Skriv altid, når du behøver det. Du kan tro, at vi vil være her for dig!

KNUS 

Anmeld

12. april 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg bliver også ofte overrasket over, hvordan meget yngre børn, bare overhaler indenom i højde og drøjde. Men nu skal man selvfølgelig også huske på, at drenge bare hurtigere bliver nogle store bulderbasser hvor imod piger ofte er lidt mindre end drengene.

Bianca vejer 12 kilo og bruger størrelse 86 i tøj - på vej i str. 92.
Og i sko bruger hun stadig kun str. 22

Så Valdemar er stor ift. hende, når man tænker på, at hun er 1 år ældre.
Men det er Liva jo også lidt, når man tænker på, hvor jævnaldrene de er.
Og det er alle de andre piger i Bianca's mødregruppe også.
De bruger også str. 92/98 i tøj og str. 24 i sko, og er højere og tungere.

Men børn er bare forskellige. Og det mærkeligste er næsten, at det dårligt er til at se. Når Bianca er sammen med andre børn, så synes jeg ikke det ser ud til, at hun er mindre end dem (heller ikke Liva). Og når jeg kigger på hendes kropsbygning, så er hun spinkel, men med strutmave, og bestemt ikke en pige der mangler sul på kroppen. Så det er faktisk lidt underligt, at hun ofte er noget mindre end sine jævnaldrene, men bare ikke virker til det alligevel....

I Celina's mødregruppe er der kun drenge.
De er efterhånden i samme tøjstørrelse og vejer det samme som Bianca.
Og de er altså knap 1 år gamle    Så drenge bliver vist bare hurtigt store!

Jeg synes heller ikke Bianca ser meget mindre ud.... Men et eller andet sted må der være en forskel Hvad vejer hun nu? Og hvor høj er hun?
Utroligt der kan være sådan en forskel.

Anmeld

12. april 2010

TbCp

Der var lige Ekko

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

Jeg synes heller ikke Bianca ser meget mindre ud.... Men et eller andet sted må der være en forskel Hvad vejer hun nu? Og hvor høj er hun?
Utroligt der kan være sådan en forskel.

Jeg kender ikke højden nøjagtigt, men gætter på 89 cm.

Og hun vejer lige omkring 12 kilo ligeud.
For ca. 3 uger siden blev hun vejet på min venindes vægt, og den sagde den 11.9 kg. Og herhjemme sagde den 12,2 ....så det må være lige deromkring, tolv kilo, ikke ;-) )

Hvad måler og vejer Liva da ??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.