Jer med børn fra juni/juli måned....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

Lone Jakobsen

Anne85 skriver:

Ku godt være man skulle finde sig et tyndt tæppe istedet for alle de dyner jeg har (med ellers så fint dynebetræk )

jeg har købt et par heldragter i str. 56 (du ved... de helt tynde fra hollys osv)... men ved skisme ikke om jeg skal købe nogle flere... ville ærgre mig gul og grøn hvis jeg fik købt en masse tøj der bare lå i skuffen

jeg havde købt små shorts....meen dem kom han kun i for fotografens skyld når det er rigtigt varmt er et dyne betræk jo også okay....men ellers kan man få sommer dyner som er væsentligt tyndere end alm. dyner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

CamillaSoefelt

Anne85 skriver:

Hi hi... ja vi er jo så tætte på hinanden som man nærmest kan komme

Hvad har du købt?

Ja det må man da nok sige vi er.. Jeg har købt en masse kortærmede bodyer, og så nogen tynde bukser.. Og vist en enkelt heldragt.. Men må da hellere ud og have nogen strømpebukser til natten så..

Synes bare det er så svært, for hvilken sommer får vi mon i år? Varm eller ikke så varm? Hm..;0)

Hvad har du købt?

Anmeld

12. april 2010

Anne85

CamillaSoefelt skriver:

Ja det må man da nok sige vi er.. Jeg har købt en masse kortærmede bodyer, og så nogen tynde bukser.. Og vist en enkelt heldragt.. Men må da hellere ud og have nogen strømpebukser til natten så..

Synes bare det er så svært, for hvilken sommer får vi mon i år? Varm eller ikke så varm? Hm..;0)

Hvad har du købt?

Lige præcis... jamen jeg har egentlig mest købt i str. 62.... heldragter, overalls, bluser, bukser, bodyer osv... men i 56 (som jeg regner med hun passer fra start som storebror gjorde) har jeg kun købt lidt bodyer og et par heldragter... men tror nu jeg vil ud og købe nogle fede bodyer (som så også bliver brugt som bluse) og nogle ´sommerdragter Er i tvivl om jeg skal købe noget i 50

Anmeld

12. april 2010

CamillaSoefelt

Anne85 skriver:

Lige præcis... jamen jeg har egentlig mest købt i str. 62.... heldragter, overalls, bluser, bukser, bodyer osv... men i 56 (som jeg regner med hun passer fra start som storebror gjorde) har jeg kun købt lidt bodyer og et par heldragter... men tror nu jeg vil ud og købe nogle fede bodyer (som så også bliver brugt som bluse) og nogle ´sommerdragter Er i tvivl om jeg skal købe noget i 50

Nå ja, jeg har da egentligt også købt overalls og lidt bluser.. Jeg tror ikke umiddelbart du behøver noget i str 50, tror du? Jeg har købt i str 56 og 62 indtil videre.. Men synes slet ikke jeg kan overskue hvad vi har, vi er ved at få malet og hele lejligheden er på den anden ende.. hehe. Så når vi får ordnet værelset og vasket tøjet kan jeg bedre se hvad jeg mangler eller nok hellere må have købt. hihi.

Anmeld

12. april 2010

Anne85

CamillaSoefelt skriver:

Nå ja, jeg har da egentligt også købt overalls og lidt bluser.. Jeg tror ikke umiddelbart du behøver noget i str 50, tror du? Jeg har købt i str 56 og 62 indtil videre.. Men synes slet ikke jeg kan overskue hvad vi har, vi er ved at få malet og hele lejligheden er på den anden ende.. hehe. Så når vi får ordnet værelset og vasket tøjet kan jeg bedre se hvad jeg mangler eller nok hellere må have købt. hihi.

også her... GLÆÆÆÆDER mig til at komme på barsel... så skal jeg ha lidt mere overblik over det hele og ha købt alt det sidste
Nej tror squ ik jeg gider købe noget i 50... vi havde en enkelt dragt i str. 50 til Kristian og den havde han kun på en enkelt gang

Anmeld

12. april 2010

CamillaSoefelt

Anne85 skriver:

også her... GLÆÆÆÆDER mig til at komme på barsel... så skal jeg ha lidt mere overblik over det hele og ha købt alt det sidste
Nej tror squ ik jeg gider købe noget i 50... vi havde en enkelt dragt i str. 50 til Kristian og den havde han kun på en enkelt gang

Ja det kan jeg love dig for jeg også gør, det bliver bare SÅ fantastisk og gå herhjemme og bygge rede og ordne det hele... Synd vi bor så langt fra hinanden nu vi er så tæt på hinanden med terminen..;0)

Anmeld

12. april 2010

LotteGabriella

Daniella er fra 28. juli og hun kom hjem i ble og en sød tynd sommerdragt med ben men uden fødder og uden ærmer, de dage jeg lå på hospitalet var der 30 grader og vindstille, så hun skulle ha' så lidt på som muligt, dog uden at hun blev kold og til alt held havde jeg den dragt med

jeg havde lidt af hvert med...en bodystocking, en sparkedragt med fødder, en bomuldsbluse, en lille trøje og den der sommerdragt man ved jo ikke 100% hvordan vejret bliver

Det var så også den enste ting jeg havde i str. 50, resten var str. 56, hvilket var alt for stort, da hun kun var 49 cm

Anmeld

12. april 2010

Anne85

LotteGabriella skriver:

Daniella er fra 28. juli og hun kom hjem i ble og en sød tynd sommerdragt med ben men uden fødder og uden ærmer, de dage jeg lå på hospitalet var der 30 grader og vindstille, så hun skulle ha' så lidt på som muligt, dog uden at hun blev kold og til alt held havde jeg den dragt med

jeg havde lidt af hvert med...en bodystocking, en sparkedragt med fødder, en bomuldsbluse, en lille trøje og den der sommerdragt man ved jo ikke 100% hvordan vejret bliver

Nej man blir nok nødt til at ha lidt af hvert... der er jo ingen der kan forudse vejret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.