Suanne85

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Dictes mor

Det må også være en hård situation at stå i. Jeg håber, at hun hurtigt finder en anden lejlighed, så hun kan blive glad igen. Men sikke en dejlig nyhed med at Emil har været rask i så lang tid nu, han har sørme også været hårdt ramt!

Kæmpe knus til Susanne, jeg glæder mig til du kommer tilbage igen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

oo

ja kæmpe knus til dig, Susanne! og tillykke med Emil

Anmeld

12. april 2010

Ni-ko-li-ne

jeg har siddet med selv samme tanke.... det sgu synd for hende og alt det med Emil, han har været så meget syg....

øv...

stort knus til dig søde Susanne!!!

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

Jeg har også tænkt meget på hende....

Hvor er det bare SKØNT at lille Emil er blevet meget mere rask igen

Men jeg kan godt forstå, at overskudet er lidt i bund.
For selvom man til en vis grad er ret afklaret med tingene (her tænker jeg på parforholdet), så er et brud jo bare ALTID svært, og gør ondt, uanset hvad!

Jeg føler med dig, Susanne. Ikke sjovt at skulle flytte hvert til sit, og skulle til at lære at stå helt alene med det hele. Og ikke mindst alt omkring Emil ....Han mærker jo også godt til opbrudet...

Hvis du på noget tidspunkt, trænger til et lille pusterum og en pause hjemmefra, så kan du altid tage Emil under armen, og komme herud og lege med mine piger en eftermiddag.
Vi kan sludre, hvis du trænger til det, eller lade være, hvis det er dér du har mest brug for. Men du er ihvertfald velkommen, hvis du trænger til det.

Knus 

Anmeld

12. april 2010

Vingummien

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.