Suanne85

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Barbamama

Er der nogen der har hørt fra hende???? Synes godt nok det er ved at være længe siden hun har været på. Er lidt bekymret. Håber hun og Emil har det godt!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

TbCp

michella80 skriver:

Er der nogen der har hørt fra hende???? Synes godt nok det er ved at være længe siden hun har været på. Er lidt bekymret. Håber hun og Emil har det godt!!!!!

Jeg har skrevet lidt med hende..... hun er lidt ked og håber snart på ny lejlighed.
Ved ikke hvor meget jeg kan tillade mig at dele, men ville da lige sige at der er nogen der har "fat" i hende

Anmeld

11. april 2010

anna-jonas

Sus har ikke lige overskud til det helt store pt. hun skal nok vende stærkt tilbage.

SUS!!! Du skal vide, at vi er lige HER.

Knus Mette

Anmeld

11. april 2010

Ranarupta

Anna-jonas skriver:

Sus har ikke lige overskud til det helt store pt. hun skal nok vende stærkt tilbage.

SUS!!! Du skal vide, at vi er lige HER.

Knus Mette

Kram, Karina

Anmeld

12. april 2010

Barbamama

Okay alle tak for svar. Blev bare lige bekymret og det er helt i orden I ikke baer fortæller hvad der er. Men det er dejligt at vide at der er nogen der har kontakt.

Stort kram til dig Susanne!!!!!

Anmeld

12. april 2010

lion

Ja hun kommer tilbage når energien er til det.

En lille side oplysning, Emil har været rask ien HEL måned

Anmeld

12. april 2010

anna-jonas

michella80 skriver:

Okay alle tak for svar. Blev bare lige bekymret og det er helt i orden I ikke baer fortæller hvad der er. Men det er dejligt at vide at der er nogen der har kontakt.

Det er jo ikke nogen hemmelighed at Sus og Frank er gået fra hinanden........................men stadig bor under samme tag.

Kh. Mette

Anmeld

12. april 2010

anna-jonas

michella80 skriver:

Det er jo ikke nogen hemmelighed at Sus og Frank er gået fra hinanden........................men stadig bor under samme tag.

Kh. Mette

Anmeld

12. april 2010

Barbamama

lion skriver:

Ja hun kommer tilbage når energien er til det.

En lille side oplysning, Emil har været rask ien HEL måned

jaaa hvor godt!!!

Anmeld

12. april 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Kh. Mette

Ja det ved jeg. Det må også være hårdt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.