Hvor mange følger lige med i PH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

SHERO

Uhh det bliver så fedt næste uge....

tænker egentlig det er utroligt amalie ikke er kommet ind igen, plejer de ikke at lukke de piger ind igen der kan skabe mest drama... krydser i hvert fald fingre for det sker, kunne være max morsomt... :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Mira0911

Tullen85 skriver:

tænker egentlig det er utroligt amalie ikke er kommet ind igen, plejer de ikke at lukke de piger ind igen der kan skabe mest drama... krydser i hvert fald fingre for det sker, kunne være max morsomt... :-D

Sæsonen i PH slutter vel snart, så de kan vel ikke sende nogen af de "gamle" ind... Eller?

Anmeld

10. april 2010

saxa

Tullen85 skriver:

Det har også været min tanke hele tiden.. Hun skal da bare ind igen.. hehe...

Anmeld

10. april 2010

Stumpen

Jeg har læst en spoiler tråd på tv3 -debatten.... og kommer med noget nu, så vil du ikke vide noget, så læs ikke videre..

Men der skal komme en gammel en ind i næste uge, men kan ikke helt regne ud hvem, da begge grupper går efter vedkommendes gunst.. Så måske er det Amalie, da man jo nok kan sige at Peter jo ikk eligefrem har ventet på hende...

Anmeld

10. april 2010

Maddox

Øv... hvor er det kedeligt ikke at kunne se det

Jeg har fulgt troligt med de sidste par år, på nettet, da vi ikke har tv3... men det bliver simpelthen ALT for dyrt, hvis man skal betale for hvert enkelt afsnit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.