Hvor mange følger lige med i PH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Mira0911

Jeg har ikke fulgt med i det, de sidste 14 dage... Orker ikke se det om søndagen, det er meget træls at der nogen gange kun kommer "bip" lyden...

Nogen der kan fortælle mig, om dem der var der fra dag 1, hvor mange der er tilbage der, hvor mange par der er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

heaven

puuuha, det er sent og jeg er træt, men jeg prøver...

af de  helt helt gamle er der:

Peter, Kasper, Samanta, - men der er også marie, rasmus

Parrene kan jeg ikke huske pt...

men jeg skal godt nok se det på mandag, der kommer marie og en af de nye tøser op at toppes, for alvor så de må skilles ad  - ser det ud til i reklamerne.....

Jannie - træt

Anmeld

9. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Peter danner par med Melissa - som han i øvrigt også knalder "Peter ka' li' nam nam"

Marie danner par med en ny fyr som smed Patrick ud

Kasper danner par med Cecilie som er den nye pige - hende Marie bliver uvenner med!

Rasmus og Samantha danner par

Carlos og Nadja Line danner par.

Anmeld

9. april 2010

LivasMor

Caroline86 skriver:

Peter danner par med Melissa - som han i øvrigt også knalder "Peter ka' li' nam nam"

Marie danner par med en ny fyr som smed Patrick ud

Kasper danner par med Cecilie som er den nye pige - hende Marie bliver uvenner med!

Rasmus og Samantha danner par

Carlos og Nadja Line danner par.

Jeg ser det, og følger troligt med. Jeg er vel egentlig for gammel til det pjat, men jeg synes det er sååå sjovt at de er så uintelligente og naive - intrige-programmer er LIGE mig

Det var Cecilie der smed Patrick ud, med indflydelse fra ham Joshri den nye fyr

Anmeld

9. april 2010

Moderator

LivasMor skriver:

Jeg ser det, og følger troligt med. Jeg er vel egentlig for gammel til det pjat, men jeg synes det er sååå sjovt at de er så uintelligente og naive - intrige-programmer er LIGE mig

Det var Cecilie der smed Patrick ud, med indflydelse fra ham Joshri den nye fyr

Jeg føler mig simpelthen så DRØN intelligent når jeg ser det!

Jeg så det godt i går, da Cecilie smed Patrick ud, men var det ikke fordi ham den nye gut havde sagt at hun skulle vælge Kasper frem for ham?

Satme godt nok modige, de nye spillere at de sådan går imod "de gamle"

Har det lidt med PH som jeg har det med DUM - utroligt opmuntrende og bekræftende

Anmeld

9. april 2010

Vial

Peter lovede Melissa sex, hvis hun ville danne par med ham. Hun sprang selvfølgelig på (man skal lede længe efter så horny et pigebarn!!!!).

Hun fik et lynknald, og udtaler: Kan du ikke fortsætte lidt endnu. Peter svarer: Nej, det gider jeg ikke

Hun må være meget beæret, når hun hun ser programmet i dag pyhhh..

Igen: Sikke en masse stolte forældre, der må sidde ude i stuerne

Anmeld

10. april 2010

Vial

PS: Glæder mig til næste uge, hvor Cecilie og Marie bliver SÅ uvenner, at de slikker hinanden i hovedet

Anmeld

10. april 2010

Moderator

KaMa skriver:

PS: Glæder mig til næste uge, hvor Cecilie og Marie bliver SÅ uvenner, at de slikker hinanden i hovedet

hæhæ... Jeg tænkte også på de stakkels forældre da alle tøserne rendte rundt: "kommer der ikke snart nog't diller til mig"

Laura får ALDRIG lov til at melde sig til sådan et program! HAHAHA...

Jeg glæder mig også til fighten - selvom det sikkert ikke er så voldsomt som det ser ud i reklamen.. De er gode til at klippe!

Anmeld

10. april 2010

Mutti2

Ihhh jeg følger også trofast med, (de  dage jeg kan holde mig vågen).

Og nøøøøj hvor jeg bare ikke bryder mig om de to nye!

Men hvor er jeg spændt på den kommende uge, og hvem der vinder det hele

Anmeld

10. april 2010

Mira0911

Hvor spændende... Må se at følge med i det igen, det er så dårligt at det er underholdende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.