Hmmmm.... Undres lidt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

RumlesMor

Jeg var hos tandlægen, og da hun rensede mine tænder blødte det lidt voldsomt. Hun spurgte for sjovt om jeg var gravid, for det kunne godt give følsomt tandkød. Jeg svarede nej, men lå efterfølgende og tænkte "tjoo...det kunne da egentlig godt være" og kunne pludselig remse en masse forandringer i kroppen op for mig selv. Jeg gik direkte hjem og tog en test, som viste sig positiv.

Havde slet ikke selv tænkt tanken før det øjeblik hvor en anden sagde ordret! He he.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

JustAnotherName

Øget tissetrang, prikken i brysterne, meget kraftigere lugtesans. Det var nogle af de første tegn. Og sidenhen kom kvalmen så...

Jeg havde en klar "følelse af noget i kroppen" allerede den samme dag, som menses burde komme. Og jeg kunne begge gange teste positiv den første dag menses udeblev.

Det tog ½ år at blive gravid med første barn.
Det tog kun 3 uger fra pillestop til graviditet med nummer to.

Anmeld

9. april 2010

JustAnotherName

RumlesMor skriver:

Jeg var hos tandlægen, og da hun rensede mine tænder blødte det lidt voldsomt. Hun spurgte for sjovt om jeg var gravid, for det kunne godt give følsomt tandkød. Jeg svarede nej, men lå efterfølgende og tænkte "tjoo...det kunne da egentlig godt være" og kunne pludselig remse en masse forandringer i kroppen op for mig selv. Jeg gik direkte hjem og tog en test, som viste sig positiv.

Havde slet ikke selv tænkt tanken før det øjeblik hvor en anden sagde ordret! He he.

Ej hvor vildt 

Anmeld

9. april 2010

Malene84

Jeg havde enormt ømme bryster og var overdrevet træt - det gav jo så pludselig mening, når jeg fandt ud af hvorfor 

Anmeld

12. april 2010

Rsa

Tak for jeres respons og fordi I ville dele jeres oplevelser 

Hvor er jeg bare glad på jeres vegne, håber I nyder jeres graviditet uden for mange gener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.