Hmmmm.... Undres lidt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Rsa

Jeg hører egentlig ikke ind under denne kategori, da vi stadig er der, hvor der efter lang tid, ikke er sket noget...

Jeg har selv en søn på 8 år, han var ikke planlagt, men af den grund absolut ikke uønske

Jeg mærkede ingen gener i min graviditet med ham og fandt først ud af at jeg var gravid, da jeg var 6 uger henne.

Så jeg har aldrig, indtil nu, stået i Æl og forhåbnings possition!

Og så er det, at jeg godt kunen tænke mig, at høre jer herinde der har en dejlig lille guldklum med jer i maven...

Mærkede I noget før udeblivende mens, så som oppustethed, intuition osv.?

- Tænker bare på, om der er tidlige tegn, før mens udebliver.

Ved det selvfølgelig er individuelt, men vil gerne høre jeres erfaringer

Vh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

FrkLarsen

Her mærkede jeg små niv i min venstre side 3-4 dage inden jeg testede positiv. 

Tog eller kun testen pga mens ikke var dukket op  

Anmeld

8. april 2010

mariamiss6

Alle mine graviditetssymptomer var faktisk bare forværrede/forstærkede mens smerter, plus ømme bryster - hvilket sker ekstremt sjældent for mig....

Den sidste gang var jeg godt 2 måneder henne før jeg tog en test... Teste tog jeg kun for lægens skyld, for jeg var ikke selv i tvivl...

Anmeld

8. april 2010

Delilah

Det var den voldsomme kvalme og humørsvingningerne der fik mig til at tænke på graviditet

Anmeld

9. april 2010

Low

Rsa skriver:

Jeg hører egentlig ikke ind under denne kategori, da vi stadig er der, hvor der efter lang tid, ikke er sket noget...

Jeg har selv en søn på 8 år, han var ikke planlagt, men af den grund absolut ikke uønske

Jeg mærkede ingen gener i min graviditet med ham og fandt først ud af at jeg var gravid, da jeg var 6 uger henne.

Så jeg har aldrig, indtil nu, stået i Æl og forhåbnings possition!

Og så er det, at jeg godt kunen tænke mig, at høre jer herinde der har en dejlig lille guldklum med jer i maven...

Mærkede I noget før udeblivende mens, så som oppustethed, intuition osv.?

- Tænker bare på, om der er tidlige tegn, før mens udebliver.

Ved det selvfølgelig er individuelt, men vil gerne høre jeres erfaringer

Vh.

Hejsa .

Jeg venter en dreng, han var heller ikke planlagt men stadig elsket højt da jeg fandt ud af det.

Jeg havde ikke rigtig fysiske forandringer. Dagene op til min mens der synes jeg at jeg kunne mærke på min krop at der var et eller andet anderledes og jeg synes at jeg så helt anderledes på tingene og jeg gik og var mere glad hehe. Jeg begyndte også at læse på nettet om babyer og sådan og da jeg var gået 1 dag over min mens testede jeg og rigtig nok: Jeg var gravid

Anmeld

9. april 2010

Ranarupta

Jeg tror, at mit svar må blive "ja"... For jeg har PCO og i den periode på 14 mdr, hvor vi var igang med Projekt Baby, derfor kun menstruation 3 gange.

Da jeg opdagede jeg var gravid, var det altså ikke pga. manglende menstruation, men pga. murren i underlivet, ekstremt ømme bryster og en anderledes følelse i kroppen... Så kl.1 om natten slog det mig, at der var en lillebitte chance for, at jeg var gravid. 
Det var første gang, hvor jeg tog en test, uden at tro på, at jeg var gravid. Det har jeg troet de andre gange. Og nu tog jeg faktisk mest testen for at kunne udelukke det.

Men fantastisk nok, så var jeg gravid!

Anmeld

9. april 2010

misslea

hejsa.... :-)

Jeg opdagede først, at jeg var blevet gravid, da jeg var 8 uger henne...!! Men da jeg begyndte at tænke tilbage, kunne jeg jo godt se, at jeg allerede meget tidligt (altså inden jeg burde have haft mens) havde MEGET ømme bryster og var ufatteligt træt hele tiden!! Det med de ømme bryster havde jeg bare tænkt, måtte have noget med min kommende mens. at gøre, og at jeg var træt hele tiden, troede jeg hængte sammen med, at jeg netop havde forsvaret min bachelor og lige efter begyndte på mit nye job....!!! Det havde været en virkelig hård periode, så derfor var jeg sikker på, at de forskellige typer af ubehag havde noget med det at gøre

Men jeg ved, at det er meget almindeligt, at ømme bryster, kvalme, niv i underlivet og træthed mærkes allerede inden man kan teste de to dejlige streger....

Pøj pøj med det...

Kærlige hilsner fra en meget lykkelig gravid Lea 14+4

Anmeld

9. april 2010

Anja

Jeg har været temmelig sikker hver gang inden menstruationen skulle komme.

Jeg har  nemlig hver gang ,mærket et kraftigt jag i underlivet nogle dage efter æl tidspunktet. Jeg tænker, at det er når ægget har sat sig fast. Jeg har mærket det hver gang så kraftigt et jag, at jeg er knækket sammen og lige har måtte sunde mig lidt. Derefter har der været murren i underlivet.

Pøj pøj med det

Anmeld

9. april 2010

oo

hvis nu jeg havde troet på at der var en reel mulighed for graviditet da jeg blev gravid, så er jeg ikke i tvivl om, at jeg havde mærket mange flere ting, men jeg var bare sur og ville have min mens skulle tage sig sammen og komme så vi kunne komme igang med IVF

de ting jeg kan huske jeg mærkede før testningen er psykopat ømme bryster og en ultra skærpet lugtesans (som især gik udover Søren).

Anmeld

9. april 2010

MyBaby

Hos mig var de første tegn stærke mens smerter og meget meget ømme bryster - hvilket jeg normalt aldrig har! Og så var jeg ekstremt tørstig - drak bare så meget vand! Da jeg var gået to dage over tid fik jeg sådan nogle små niv i underlivet og så testede jeg og den var positiv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.