Dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

saxa

Jeg blev scannet i uge 17 for at få kønnet afvide.. Det var ved klinik Gaia i Hobro.. Det kostede 600.- og har man studiekort koster det 500.- Der får man en masse billeder og dvd med.. Og de tager sig grundig tid til at kigge det hele efter inkl. kønnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

NoName

Jeg fik en alm 2D skanning hos jordemoder.dk

fik en DVD med hele skanningen en CD med 25 billeder og 5 billeder med i hånden det gav jeg 900 kr for. Men det var bestemt alle pengene værd, jordemoderen var så sikker på at det er en pige så hun skrev det på et af billederne.

Håber du snart får svar på hvem din lejer er.

Knus NoName 24+2

Anmeld

9. april 2010

MetteMTH

saxi skriver:

Jeg blev scannet i uge 17 for at få kønnet afvide.. Det var ved klinik Gaia i Hobro.. Det kostede 600.- og har man studiekort koster det 500.- Der får man en masse billeder og dvd med.. Og de tager sig grundig tid til at kigge det hele efter inkl. kønnet

okay.. kan regne med det 100%?

Anmeld

9. april 2010

Mariekjellerup

Mette88 skriver:

Som regel kan de se det, da de er så dygtige, men hvis de ikke kan se det, så hører dem lige inden du bestiller skanningen om du kan op en anden dag gratis.

Anmeld

10. april 2010

saxa

Mette88 skriver:

Det er jeg sikker på du kan - både med mit første barn, og det jeg venter nu kunne de se det og var meget grundige.. Finder de ikke kønnet, eller ligger barnet forkert, får du en gratis scanning efterfølgende..  Sys de er meget professionelle..

Anmeld

10. april 2010

LinLin

2D scanning til 500,- hos scanningklinikken.dk (de findes i Århus, Kolding og Kbh)

Jeg var 16+5, men der var ingen tvivl! -et stk baby med tap

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.