Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Er der nogle der ved hvor man kan få foretaget en kønsscanning som ikke koster ret meget?
Mvh Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette88 skriver: Hej. Er der nogle der ved hvor man kan få foretaget en kønsscanning som ikke koster ret meget? Mvh Mette
Jeg fik afvide at jeg skulle have en dreng da jeg var til en scanning på sygehuset.. Det er noget de kan se og det koster ikke noget..
Håber det var det du mente?
Knus Nanna
Naannaa87 skriver: Jeg fik afvide at jeg skulle have en dreng da jeg var til en scanning på sygehuset.. Det er noget de kan se og det koster ikke noget.. Håber det var det du mente? Knus Nanna
Blev scannet idag. Hende jordemoderen tog sig slet ikke god tid til at kigge efter det. Hun puffede lidt til min mave, men den bette gad ikke rigtig det som vi ville. men det var godt nok eller ikke meget hun forsøgte. men de mente at man hverken kunne se en tap eller ingenting Kan også bare være hun ikke gad at fortælle det. så den også under rumpen, men det var navlesnoren jeg så. sagde hende jordemoderen.
Mette88 skriver: Blev scannet idag. Hende jordemoderen tog sig slet ikke god tid til at kigge efter det. Hun puffede lidt til min mave, men den bette gad ikke rigtig det som vi ville. men det var godt nok eller ikke meget hun forsøgte. men de mente at man hverken kunne se en tap eller ingenting Kan også bare være hun ikke gad at fortælle det. så den også under rumpen, men det var navlesnoren jeg så. sagde hende jordemoderen.
Næste gang du skal scannes så sig lige at du gerne vil vide kønnet, det kan selvfølgelig ske at de ikke kan se det, eller er lidt i tvivl men de fleste gange kan det sagtens lade sig gøre
Naannaa87 skriver: Næste gang du skal scannes så sig lige at du gerne vil vide kønnet, det kan selvfølgelig ske at de ikke kan se det, eller er lidt i tvivl men de fleste gange kan det sagtens lade sig gøre Knus Nanna
Det var desværre min sidste scanning
http://www.graviditetsscanning.dk/aarhus/priser
NYHED: 2D kønsscanning fra 17+0, incl. CD og billeder...500,- Ring på tlf. 86 13 42 22 for bestilling af tid til kønsscanning.
Mette88 skriver: Det var desværre min sidste scanning
Jeg fik en skanning ved graviditetsscanning.dk og de var super gode.. Hun var slet ikke i tvivl om hvad det blev! Det kostede 500 kr, hvilket jeg synes er en okay pris
JVC skriver: http://www.graviditetsscanning.dk/aarhus/priser NYHED: 2D kønsscanning fra 17+0, incl. CD og billeder...500,- Ring på tlf. 86 13 42 22 for bestilling af tid til kønsscanning.
og så kan man se det 100%?
Jeg blev scannet på www.scanningsklinikken.dk i københavn
Jeg fik 31 billeder med på cd og 7 billeder i hånden, til en pris af 500kr, det kunne gøres fra 17+0
Og hun var 200% sikker på at det var en pige
Kamilla 22+5
http://www.scanningsjordemoderen.dk/
Vi skal have en kønsscannes her i næste uge, koster 700 kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128