Er der overhovedet en baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Pige2009

Jeg opdagede først, jeg var gravid i uge 10, og under hele graviditeten havde jeg inden symptomer andet end spark fra baby fra uge 24

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

E.T

Jeg har absolut heller ikke haft nogle symtomer det er bare skønt

og jeg er i 16 uge nu. Min mave begyndte så småt at bule lidt i uge 11. Men kan godt forstå dig, jeg troede heller ikke helt på det i starten, så det er så dejligt at se det til NF.

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

8. april 2010

VIPpigen

Jeg er 5+1, og er desværre ikke gået ligeså nemt om det som dig, har små stikkende smerter omkring navlen, kvalme det meste af dagen, og tisser hele tiden syntes jeg selv.. Fordi jeg syntes mange kun fortæller om kvalme, så var jeg da jeg fik bekræftet ved lægen den var god nok, nød til at spørge om det var normalt med de små smerter, det var det heldigvis. Men det føles som om jeg har forstoppelse der starter helt ovre fra højre side, og hen til omkring navlen... Ret ubehageligt hvis jeg selv skal sige det.

Anmeld

8. april 2010

Faith

mullesmith2 skriver:

Jeg er 5+3 idag og jeg syntes det er pisse underligt at vide jeg er gravid men jeg kan slet intet mærke. Jeg kommer helt i tvivl om der overhovedet er noget?kan det ske der ikke er noget når der ingen symptomer er??

Jeg havde heller ingen symptomer overhovedet det første lange stykke tid... Jeg kan osse huske at jeg kunne blive helt i tvivl om jeg overhovedet var gravid. Det er egentlig først her i midten af graviditeten at jeg kan begynde at mærke at der er noget derinde.

Anmeld

8. april 2010

mullesmith2

Lon1976 skriver:

Fik du ikke lavet en vandrejournal??

nej det får jeg først i uge 9

Anmeld

8. april 2010

B&J

Jeg kunne heller ikke mærke noget... arbejde og hoppede og dansede som jeg plejede griner...

Anmeld

9. april 2010

pipi

Hej MulleSmith

Jeg er i dag 5 +2 og jeg kan heller ingenting mærke. Kun nogen gange om aftenen hvor der nogen gange kommer mikro små mens. smerter i underlivet, men ikke noget særligt. 

Jeg har også tænkt, hvor er kvalmen henne?

Min læge har først tid til at se mig i næste uge, og jeg er meget spændt. 

Jeg er faktisk glad for at jeg ikke har kvalme og håber ikke jeg får det, for to dage efter jeg fandt ud af at jeg var gravid så fik jeg nyt job og skal starte om 14 dage. Ohhhh gruer lidt for hvordan det bliver, man har jo tre mdr. prøvetid så jeg vil helst ikke sige det med det samme. Lad os se hvor længe jeg kan trække den. 

Det er så typisk for mig, alt falder oven i hinanden - men det er positivt, men jeg ved også at det nye job bliver krævende.

Skriv dig på termins-listen 2010

Hilsen PIPI

Anmeld

9. april 2010

mettenoah

Jeg opdagede først, at jeg var gravid i 8. uge, da kvalmen nærmest væltede mig omkuld... der ventede så yderligere 4mdr. med kvalme og opkast

Så du kan nå at mærke din graviditet endnu

God fornøjelse med den søde ventetid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.