Er der overhovedet en baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. april 2010

mullesmith2

Jeg er 5+3 idag og jeg syntes det er pisse underligt at vide jeg er gravid men jeg kan slet intet mærke. Jeg kommer helt i tvivl om der overhovedet er noget?kan det ske der ikke er noget når der ingen symptomer er??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

TbCp

mullesmith2 skriver:

Jeg er 5+3 idag og jeg syntes det er pisse underligt at vide jeg er gravid men jeg kan slet intet mærke. Jeg kommer helt i tvivl om der overhovedet er noget?kan det ske der ikke er noget når der ingen symptomer er??

Jeg havde absolut INGEN symptomer...

Vær du bare glad for du ikke skal kæmpe med kvalme eller lign!

Men jeg kan godt huske det..... glædede mig så meget til de første spark så jeg kunne være sikker på at der var noget derinde

Anmeld

8. april 2010

Halbschön

Hmm om der er noget eller ej, ingen anelse Men jeg håber det for dig

jeg opdagede først jeg var gravid da jeg var i 12.uge.. Havde ingen symptomer, og ingen kvalme..

Anmeld

8. april 2010

Lon1976

mullesmith2 skriver:

Hvordan gik det hos lægen?

Anmeld

8. april 2010

mullesmith2

Lon1976 skriver:

Hvordan gik det hos lægen?

Lægen sagde bare jeg ik havde mere blærebetændelse og at jeg bare skulle komme igen d.7 maj til 9 ugers undersøgelse

Anmeld

8. april 2010

Lon1976

mullesmith2 skriver:

Lægen sagde bare jeg ik havde mere blærebetændelse og at jeg bare skulle komme igen d.7 maj til 9 ugers undersøgelse

Fik du ikke lavet en vandrejournal??

Anmeld

8. april 2010

mullesmith2

Virkelig dejligt der også er andre der ingen symptomer har haft, jeg blev helt nervøs over der ikke engang er en lille smule kvalme. Men det er da bare lækkert  Hvornår begynder maven at bule ud??

Anmeld

8. april 2010

TbCp

mullesmith2 skriver:

Virkelig dejligt der også er andre der ingen symptomer har haft, jeg blev helt nervøs over der ikke engang er en lille smule kvalme. Men det er da bare lækkert  Hvornår begynder maven at bule ud??

Ja det skal du vist bare nyde

Omkring uge 11 kunne man se det på mig, men kunne stadig gemme maven under en stor trøje

Anmeld

8. april 2010

mullesmith2

TbCp skriver:

Ja det skal du vist bare nyde

Omkring uge 11 kunne man se det på mig, men kunne stadig gemme maven under en stor trøje

Okay jeg glæder mig til at kunne se noget på maven  så ved jeg da at der er noget der vokser derinde hihi

Anmeld

8. april 2010

Linekocemba

kan godt følge dig.. Det føles som 100 år til næste læge besøg. Såen havde jeg det.

Jeg er førstegangs gravid i uge 8 og det kan ses, en lille bule på maven. Men især brysterne.. puha, de kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.