For fanden da... shop-a-holic-Ditte var løs i Århus idag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

DK

Soap skriver:

Hold nu kæft hvor er den smart 

Det ku jeg også ha fundet på, uden tvivl 

Tak!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

DK

Mettemus skriver:

Indimellem er det de der impulskøb der gør en allermest glad! Synes i øvrigt antallet af "den er sååå fin!" i dit indlæg understreger at du da SELVFØLGELIG ikke skal bytte den jakke igen. Vil væde med at den bliver flittigt brugt (om ikke andet så for  at understrege at den er meget nødvendig )!

Klem fra Mette som også er ekspert i "dumme" undskyldninger for at retfærdiggøre overflødige (nej!!!) indkøb og som derfor har superfede, tårnhøje ankelstøvler istedet for ny forårsjakke i år

Hallo! Alle ved da at tårnhøje støvletter er max gode for holdningen, og du får en mere sexet gang, og det giver mere sex med kæresten, der giver større og bedre baby-muligheder!!! Total need to have (og totalt meget ikke nice to have!!!)

Derudover har du jo meget ret i at jeg nok skal få den brugt meget!! Hun kan for eksempel have den på allerede på søndag hvor vi skal til fødselsdag!!

Anmeld

8. april 2010

Mettemus

DK skriver:

Hallo! Alle ved da at tårnhøje støvletter er max gode for holdningen, og du får en mere sexet gang, og det giver mere sex med kæresten, der giver større og bedre baby-muligheder!!! Total need to have (og totalt meget ikke nice to have!!!)

Derudover har du jo meget ret i at jeg nok skal få den brugt meget!! Hun kan for eksempel have den på allerede på søndag hvor vi skal til fødselsdag!!

Har faktisk også hørt at tårnhøje støvletter er punkt nummer et i enhver fertilitetsbehandling!!! Så de er jo faktisk ikke til at undvære.

Og fantastisk grå læderjakke i supernuser str er også need to have - både for Kirstine og Kirstines mor! Måske skulle Kirstines mor endda have sin egen?

Anmeld

8. april 2010

DK

Mettemus skriver:

Har faktisk også hørt at tårnhøje støvletter er punkt nummer et i enhver fertilitetsbehandling!!! Så de er jo faktisk ikke til at undvære.

Og fantastisk grå læderjakke i supernuser str er også need to have - både for Kirstine og Kirstines mor! Måske skulle Kirstines mor endda have sin egen?

Kirstines mor har sin egen.

Flødefarvet og næsten i ens mønster og det hele... Impulskøb fra sidste sommer.... lammeskind...århh så blødt og lækkert!!

Anmeld

8. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ELSKER den!!!! Og den klæder hende SÅ godt,især med tørklædet!  - det kommer man ikke uden om! Jeg kan overhovedet ikke se problemet - selvfølfgelig skal alle småpiger (og store piger) da have deres egen lækre læderjakke!!!Fordi vi fortjener det!!!

Knus

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.